Promocja oraz internacjonalizacja oferty produktowej firmy BARDOMED
SA 42799(2015/X) Przedmiotem projektu jest internacjonalizacja działalności oraz promocja marki firmy Prodromus. poprzez realizację zadań zgodnie z branżowym programem promocji branży sprzętu medycznego. Wnioskodawca dokonał wyboru pozaunijnych rynków perspektywicznych – USA, Bliski Wschód. Zakres rzeczowy przedmiotowego projektu obejmuje: Udział w 8 imprezach targowych w charakterze wystawcy: targi poświęcone technologiom medycznym w Polsce (3-krotnie), Niemczech (2-krotnie), ZEA. Organizację 2 misji wyjazdowych do USA (Miami), z udziałem w targach FIME w roku 2021 i 2022 Podczas realizacji wskazanych działań promocyjnych pracownicy firmy prowadzić będą rozmowy oraz odbywać spotkania z potencjalnymi klientami celem zawierania nowych kontaktów biznesowych. Zakup materiałów informacyjno-promocyjnych z logo firmy w tym: Katalogi w języku angielskim, ulotki, roll-Upy, długopisy, smycze, kubki z opakowaniem, podkładki pod mysz, PenDrive zawierajace cyfrwą wersję katalogów. Zakup gotowych elementów zabudowy stoiska, tj. panelu Marki Polskiej Gospodarki. Udział w projekcie Go To Brand zwiększy zasięg naszej akcji informacyjnej i pozwoli na rozwój kontaktów z potencjalnymi dystrybutorami na nowych rynkach perspektywicznych.
Your project description
To add a photo, description, specify a location or attach other materials about the project, you should fill out the form below. After clicking the “send” button, a message will be sent to you e-mail asking for confirmation. You must accept to submit the form. The EU Dot Map Guidelines and consent to the processing of personal data. materials will be sent to the editor of the site, who will publish it on the website after verification test.