Wprowadzenie marki I Love Grain na rynki międzynarodowe w ramach programu GoToBrand.
SA 42799(2015/X) Projekt koncentruje się na promocji młodej polskiej marki I Love Grain na rynkach zagranicznych, w ramach Branżowego Programu Promocji Moda Polska. Według założeń projektu największy nacisk został położony na udział w wydarzeniach targowych w roli wystawcy. Zaplanowano udział w pięciu wydarzeniach targowych kolejno Są to targi: Maison & Object – Francja Show Up – Niderlandy Nordicorganic – Szwecja Ambiente – Niemcy Maison & Object – Francja Zaplanowano też jedną wyjazdową misję gospodarczą na rynek ukraiński (rynek perspektywiczny) połączonej z udziałem w targach Kyiv Fashion w roli zwiedzającego ( w trakcie tej edycji targów zaplanowane jest Stoisko Narodowe). Uzupełnieniem wymienionych działań promocyjnych będą przygotowane specjalnie na potrzeby targów materiały promocyjne w formie drukowanej oraz filmypromocyjne, które pozwolą na elegancką prezentację firmy zarówno w trakcie targów, jak i podczas spotkań z potencjalnymi kontrahentami w trakcie misji gospodarczej. Projekt będzie finansowany ze środków z działalności bieżącej wnioskodawcy, założono także korzystanie z zaliczek (zgodnie z założeniami umowy o dofinansowanie projektu).
Twój opis projektu
MiAby dodać zdjęcie, opis lub załączyć inne materiały dotyczące projektu, powinieneś wypełnić poniższy formularz. Po kliknięciu przycisku „wyślij” zostanie przesłana do Ciebie wiadomość e-mail z prośbą o potwierdzenie. Do przesłania formularza niezbędne jest zaakceptowanie Regulaminu Mapy Dotacji UE oraz zgoda na przetwarzanie danych osobowych. Materiały zostaną przesłane do redaktora serwisu, który po sprawdzeniu opublikuje je na stronie.