Działania promujące produkty marki FORMED na rynkach zagranicznych w branży sprzętu medycznego
SA 42799(2015/X) Przedmiotem projektu jest udział Wnioskodawcy w programie promocji branży sprzętu medycznego, mający na celu skuteczną promocję działalności i produktów Wnioskodawcy na arenie międzynarodowej oraz aktywny udział w promocji Marki Polskiej Gospodarki za granicą. Wybrane w projekcie 5 rynków perspektywicznych to kraje: ZEA, Kazachstan, Rosja, Serbia, Turcja. Zakres projektu obejmuje poniższe działania promocyjne: (I) stoiska na imprezach targowych: 1 x SALMED Poznań, Polska 2022 (II) misje wyjazdowe: 1 x Rosja 2020 – połączona z wizytacją targów Zdravookhraneniye 1 x Kazachstan 2021 – połączona z wizytacją targów KIHE 1 x Turcja 2021, połączona z wizytacją targów ExpoMed Istanbul 1 x Serbia 2020, połączona z wizytacją targów MEDIDENT 1 x Niemcy 2021, połączona z wizytacją targów MEDICA 1 x ZEA 2022, połączona z wizytacją targów Arab Health (III) Dodatkowe działania promocyjne: a. wytworzenie drukowanych materiałów promocyjnych (j. rosyjski) – ulotek i katalogów wg poniższej specyfikacji: – katalog łóżek: 2 500 szt. – katalog wózków: 2 500 szt. – ulotki promocyjne: 5 000 szt. b. przygotowanie obcojęzycznego (j. rosyjski) modułu do strony internetowej. Realizacja projektu sfinansowana zostanie ze środków własnych Wnioskodawcy.
Twój opis projektu
MiAby dodać zdjęcie, opis lub załączyć inne materiały dotyczące projektu, powinieneś wypełnić poniższy formularz. Po kliknięciu przycisku „wyślij” zostanie przesłana do Ciebie wiadomość e-mail z prośbą o potwierdzenie. Do przesłania formularza niezbędne jest zaakceptowanie Regulaminu Mapy Dotacji UE oraz zgoda na przetwarzanie danych osobowych. Materiały zostaną przesłane do redaktora serwisu, który po sprawdzeniu opublikuje je na stronie.