EKSPORTOWE FIGURKI CZEKOLADOWE
SA 42799(2015/X) Projekt zakłada przeprowadzenie działań przez wnioskodawcę w ramach Programu promocji branży Polskie Specjalności Żywnościowe służących wprowadzeniu do eksportu produktów wnioskodawcy ( figurek czekoladowych) Rynkiem perspektywicznym wybranym przez wnioskodawcę będą ZjednoczoneEmiraty Arabskie. W ramach projektu zostaną zrealizowane następujące działania: Informacja i promocja projektu będzie prowadzona zgonie z wytycznymi oraz z założeniami wizualizacji Marki Polskiej Gospodarki – trwały element MPG stosowany podczas wszystkich wyjazdów targowych oraz zostaną wytworzone nowe katalogi, wizytówki i torby papierowe zgodnie z zasadami-promocji i oznakowaniami projektów w programie. Udział jako wystawca w targach: . SIAL PARYŻ Francja 2020 – październik 2020, ISM Kolonia Niemcy 2021 – luty 2021, PLMA Amsterdam, Niderlandy 2021 – maj 2021, World Food Moskwa Rosja 2021 – wrzesień 2021, ANUGA 2021- Niemcy -październik 2021, ISM Kolonia Niemcy 2022 – luty 2022, Golfood w Dubaju w Zjednoczonych Emirach Arabskich 2022 – luty 2022 i PLMA Amsterdam, Niderlandy 2022 – maj 2022.
Twój opis projektu
MiAby dodać zdjęcie, opis lub załączyć inne materiały dotyczące projektu, powinieneś wypełnić poniższy formularz. Po kliknięciu przycisku „wyślij” zostanie przesłana do Ciebie wiadomość e-mail z prośbą o potwierdzenie. Do przesłania formularza niezbędne jest zaakceptowanie Regulaminu Mapy Dotacji UE oraz zgoda na przetwarzanie danych osobowych. Materiały zostaną przesłane do redaktora serwisu, który po sprawdzeniu opublikuje je na stronie.