Skip to main content Contact
UE logo
The title of the project

Wzrost i rozwój sprzedaży na rynki zagraniczne marki MARIKA w wyniku wdrożenia projektu internacjonalizacji opartego na branżowym programie promocji Moda Polska.

Name of the beneficiary
Z.P.H.U. "MARIKA" S.C. MARIA BORSKA, JANUSZ BORSKI, SYLWIA JĘDRZEJAK, MARCIN BORSKI
Project value
490 200,00 zł
Co-financing from the EU
367 650,00 zł
Voivodeship
wielkopolskie
County
jarociński
program
Program Operacyjny Inteligentny Rozwój
action
3.3. Wsparcie promocji oraz internacjonalizacji innowacyjnych przedsiębiorstw
fund
Europejski Fundusz Rozwoju Regionalnego
perspective
2014 - 2020

SA 42799(2015/X) Zasadniczym celem projektu planowanego do realizacji jest wzrost sprzedaży eksportowej produktów marki MARIKA. Przedmiotem eksportu będą czapki niemowlęce oraz dziecięce. Planowany projekt realizuje branżowy program promocji Moda Polska dotyczy takich rynków, jak: – Włochy – wejście na jeden nowy rynek; – Rosja (rynek perspektywiczny), Czechy, Niemcy – rozwój sprzedaży eksportowej na trzech rynkach (w tym jednym perspektywicznym). Podstawowym elementem, który zapewni skuteczne zrealizowanie projektu i osiągniecie zamierzonego celu są wydarzenia targowo – wystawiennicze. Wnioskodawca planuje udział w 16 imprezach targowych: -TARGI MODY, Poznań, Polska, 2 edycje targów: sierpień 2020, sierpień 2021 -Kind + Jugend, Kolonia, Niemcy, 2 edycje targów: wrzesień 2020, wrzesień 2021 -CJF Child and Junior Fashion, Moskwa, Rosja. 4 edycje targów: wrzesień 2020, luty 2021, wrzesień 2021, luty 2022 -Pitti Immagine Bimbo, Florencja, Włochy. 4 edycje targów: styczeń 2021, czerwiec 2021, styczeń 2022, czerwiec 2022 -KIDS’ TIME, Kielce, Polska, 2 edycje targów: luty 2021, luty 2022 -STYL-KABO, Brno, Czechy, 2 edycje targów: luty 2021, luty 2022 Targi międzynarodowe, które będą odbywać się na terenie Polski, są elementem uzupełniającym dla targów na rynkach zagranicznych i w ten sposób czynią plan wydarzeń targowych kompleksowym. Działania uzupełniające, których przeprowadzenie jest niezbędne to: -usługa doradcza na rynku rosyjski, -wyjazdowa misja gospodarcza: targi ISPO, Monachium, Niemcy, styczeń 2021 (z narodowym stoiskiem informacyjno-promocyjnym) -działania informacyjno-promocyjne. Skuteczne przeprowadzenie i wdrożenie planowanego projektu wpisuje się w cele programu PO IR 2014-2020, jak i samego Go To Brand. Natomiast wnioskodawca uzyska możliwość rozwoju eksportu marki MARIKA. Projekt zostanie sfinansowany ze środków własnych z bieżącej działalności firmy oraz programu Go To Brand.

Your project description

To add a photo, description, specify a location or attach other materials about the project, you should fill out the form below. After clicking the “send” button, a message will be sent to you e-mail asking for confirmation. You must accept to submit the form. The EU Dot Map Guidelines and consent to the processing of personal data. materials will be sent to the editor of the site, who will publish it on the website after verification test.

Add photos project photos
Add a movie or presentation project films
Description of the project
Opis projektu

I declare that I have read the Regulations of the Online Website of the EU Mapa Dotacji and accept its provisions.

I agree to the processing of my personal data, entered in the contact form, in order to reply to the message. According to art. 13 para. 1 and 2 of the Regulation of the European Parliament and of the Council (EU) 2016/679 of 27 April 2016 on the protection of individuals with regard to the processing of personal data and on the free movement of such data and repealing Directive 95/46 / EC (Journal of Laws EU L 119, 04/05/2016, page 1) (RODO), I inform that:
1.administrator of personal data processed in the Ministry of Development Funds and Regional Policy, based at: ul. Wspólna 2/4 00-926 Warsaw, is the Minister of Development Funds and Regional Policy;
2. personal data will be processed in order to reply to a message, based on the provisions of art. 6 par. 1 lit. a) RODO;
3. personal data may be made available to other authorities entitled under the relevant provisions to obtain data;
4. in connection with the processing of personal data have the right to: – request access to their personal data, rectify or limit processing, – raise objections to the processing of personal data, – withdraw consent to processing at any time, – submit a complaint to the supervisory body – the President of the Office Personal Data Protection;
5. personal data is not subject to automated processing in order to make decisions, including profiling;
6. contact details to the Data Protection Officer in the Ministry of Development Funds and Regional Policy: Data Protection Supervisor, Ministry of Development Funds and Regional Policy, address: ul. Wspólna 2/4 00-926 Warsaw, e-mail address: IOD@miir.gov.pl