Przejdź do treści Kontakt Regulamin
UE logo
tytuł projektu

UTRZYMANIE FUNKCJONOWANIA FIRMY EVENT PROMOTION MARCIN KONARSKI

nazwa beneficjenta
EVENT PROMOTION MARCIN KONARSKI
wartość projektu
40 764,39 zł
dofinansowanie z UE
40 764,39 zł
Województwo
dolnośląskie
Powiat
świdnicki (dolnośląskie)
program
Regionalny Program Operacyjny Województwa Dolnośląskiego 2014-2020
działanie
1.5. Rozwój produktów i usług w MŚP
fundusz
Europejski Fundusz Rozwoju Regionalnego
perspektywa
2014 - 2020

Głównym źródłem przychodów firmy jest obsługa wydarzeń jeździeckich, produkcja profesjonalnych przeszkód crossowych oraz prowadzenie zajęć nauki jazdy konnej. Działalność firmy jest całoroczna, lecz mocno sezonowa. Największy popyt na usługi firmy przypada na okres kwiecień-październik i wiąże się z organizacją zawodów jeździeckich w Polsce i zagranicą. Przekłada się to na ilość zamawianych przeszkód crossowych, jak i zleceń obsługi zawodów jeździeckich. W tym okresie również rośnie zainteresowanie zajęciami nauki jazdy konnej. Wydarzenia związane z pandemią koronowirusa spowodowały, że przez półtora miesiąca (15.05-03.05.2020) całkowicie zawieszone było prowadzenie zajęć jazdy konnej, do połowy czerwca zawieszona była również organizacja zawodów jeździeckich, co spowodowało, że mocno spadło zainteresowanie oferowanymi przez firmę usługami. Firma została zwolniona z obowiązku opłacenia należności z tytułu składek za okres marzec-maj 2020 roku. Otrzymała również do Powiatowego Urzędu Pracy dofinansowanie wynagrodzeń pracowników w miesiącach czerwiec-sierpień i pożyczkę na pokrycie bieżących kosztów oraz subwencję z Polskiego Funduszu Rozwoju. Środki te nie porywają jednak stałych kosztów prowadzenia działalności. Wprowadzone wytyczne sprawiają, że firma nie może prowadzić swojej działalności w pełnym wymiarze. Większość zawodów jeździeckich zostało odwołanych lub jest organizowana w dużo mniejszym wymiarze. Powoduje to, że bardzo mocno spadło zainteresowanie produkowanymi przez firmę przeszkodami, ograniczone zostały również zamówienia na samą obsługę zawodów. Przychody firmy w miesiącu kwietniu 2020 spadły o ponad 65% w porównaniu do analogicznego okresu w roku 2019. Wypływy na obecnym poziomie nie pozwalają na utrzymanie płynności finansowej oraz utrzymanie obecnego poziomu zatrudnienia. Realizacja projektu ma na celu utrzymanie prowadzonej działalności gospodarczej, w tym przede wszystkim utrzymanie poziomu zatrudnienia oraz utrzymania płynności finansowej

Twój opis projektu

MiAby dodać zdjęcie, opis lub załączyć inne materiały dotyczące projektu, powinieneś wypełnić poniższy formularz. Po kliknięciu przycisku „wyślij” zostanie przesłana do Ciebie wiadomość e-mail z prośbą o potwierdzenie. Do przesłania formularza niezbędne jest zaakceptowanie Regulaminu Mapy Dotacji UE oraz zgoda na przetwarzanie danych osobowych. Materiały zostaną przesłane do redaktora serwisu, który po sprawdzeniu opublikuje je na stronie.

Dodaj zdjęcia project photos
Dodaj film lub prezentację project films
Opis projektu
Description of the project

Oświadczam, że zapoznałem się z Regulaminem Serwisu internetowego Mapa Dotacji UE i akceptuję jego postanowienia.

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych, wpisanych w formularzu kontaktowym, w celu udzielenia odpowiedzi na wiadomość. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1) (RODO), informuję, że:

1. administratorem danych osobowych przetwarzanych w Ministerstwie Funduszy i Polityki Regionalnej, z siedzibą pod adresem: ul. Wspólna 2/4 00-926 Warszawa, jest Minister Funduszy i Polityki Regionalnej;

2. dane osobowe przetwarzane będą w celu udzielenia odpowiedzi na wiadomość, na podstawie przepisów art. 6 ust. 1 lit. a) RODO;

3. dane osobowe mogą być udostępniane innym organom uprawnionym na podstawie stosownych przepisów do uzyskania danych;

4. w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje prawo: – żądania dostępu do treści swoich danych osobowych, ich sprostowania lub ograniczenia przetwarzania, – wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych osobowych, – cofnięcia zgody na przetwarzanie w dowolnym momencie, – wniesienia skargi do organu nadzorczego – Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych;

5. dane osobowe nie podlegają zautomatyzowanemu przetwarzaniu, w celu podejmowania decyzji, w tym profilowaniu;

6. dane kontaktowe do Inspektora ochrony danych w Ministerstwie Funduszy i Polityki Regionalnej: Inspektor Ochrony Danych, Ministerstwo Funduszy i Polityki Regionalnej, adres ul. Wspólna 2/4 00-926 Warszawa, adres e-mail: IOD@miir.gov.pl.