Przejdź do treści Kontakt Regulamin
UE logo
tytuł projektu

Wsparcie na utrzymanie działalności firmy INWEST PARTNER Krystyna Siwak

nazwa beneficjenta
INWEST PARTNER KRYSTYNA SIWAK
wartość projektu
23 535,33 zł
dofinansowanie z UE
23 535,33 zł
Województwo
dolnośląskie
Powiat
lubiński
program
Regionalny Program Operacyjny Województwa Dolnośląskiego 2014-2020
działanie
1.5. Rozwój produktów i usług w MŚP
fundusz
Europejski Fundusz Rozwoju Regionalnego
perspektywa
2014 - 2020

Jednosobową działalność gospodarcza prowadzona pod nazwą INWEST PARTNER Krystyna Siwak,której przedmiotem działalności jest świadczenie usług w zakresie PKD 56.10.A Restauracje i inne placówki gastronomiczne oraz PKD 55.20.Z Obiekty noclegowe turystyczne i miejsca krótkotrwałego zakwaterowania.Najważniejszym źródłem przychodów ponad 95%,są przychody z organizacji przyjęć okolicznościowych rodzinnych ,firmowych ,eventów z zakwaterowaniem w kompleksie pałacowo-parkowym położonym w miejscowości Radomiłów gm.Rudna . Na skutek rozprzestrzeniającej się w Polsce epidemii choroby COVID-19 zostały wprowadzone ograniczeniami prowadzenia restauracji w celu zmniejszenia skali oraz tempa rozprzestrzeniania się epidemii kompleks pałacowo-parkowy od 16.03.2020r.całkowicie został zamknięty. Ze względu na bardzo napiętą oraz dynamiczną sytuację zagrożenia epidemicznego w Polsce klienci zaczęli odwoływać wszystkie planowane imprezy w marcu, kwietniu, maju, czerwcu oraz lipcu 2020r. .Wobec powyższego nastąpił całkowity spadek przychodów ze świadczonych usług gastronomicznych. Po zniesieniu kolejnych ograniczeń od 06.06.2020r. restauracje zostały otwarte z możliwością organizacji przyjęć do 150 osób przy stosowaniu wytycznych rządu, ale zagrożenie koronawirus COVID-19 nie minęło.W tych okolicznościach planowane przyjęcia w kolejnych miesiącach br.mogą się również nie odbyć albo będą zdecydowanie mniejsze ,miedzy innymi dlatego, że goście odmawiają uczestnictwa w tego typu przyjęciach. W związku z powyższym nastąpił całkowity brak przychodów na pokrycie wszelkich zobowiązań, w tym publiczno-prawnych,kosztów wynagrodzeń ,co było powodem braku płynności finansowej.Pracownikom zatrudnionym na umowę o pracę został z zmniejszony wymiar czasu pracy ,zostali wysłani urlop wypoczynkowy. Pragnę jednocześnie podkreślić,iż kwota otrzymanej pomocy zostanie przeznaczona przede wszystkim na wynagrodzenia zatrudnionych pracowników,koszty utrzymania obiektu_opłaty za media,zobowiązania budżet

Twój opis projektu

MiAby dodać zdjęcie, opis lub załączyć inne materiały dotyczące projektu, powinieneś wypełnić poniższy formularz. Po kliknięciu przycisku „wyślij” zostanie przesłana do Ciebie wiadomość e-mail z prośbą o potwierdzenie. Do przesłania formularza niezbędne jest zaakceptowanie Regulaminu Mapy Dotacji UE oraz zgoda na przetwarzanie danych osobowych. Materiały zostaną przesłane do redaktora serwisu, który po sprawdzeniu opublikuje je na stronie.

Dodaj zdjęcia project photos
Dodaj film lub prezentację project films
Opis projektu
Description of the project

Oświadczam, że zapoznałem się z Regulaminem Serwisu internetowego Mapa Dotacji UE i akceptuję jego postanowienia.

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych, wpisanych w formularzu kontaktowym, w celu udzielenia odpowiedzi na wiadomość. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1) (RODO), informuję, że:

1. administratorem danych osobowych przetwarzanych w Ministerstwie Funduszy i Polityki Regionalnej, z siedzibą pod adresem: ul. Wspólna 2/4 00-926 Warszawa, jest Minister Funduszy i Polityki Regionalnej;

2. dane osobowe przetwarzane będą w celu udzielenia odpowiedzi na wiadomość, na podstawie przepisów art. 6 ust. 1 lit. a) RODO;

3. dane osobowe mogą być udostępniane innym organom uprawnionym na podstawie stosownych przepisów do uzyskania danych;

4. w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje prawo: – żądania dostępu do treści swoich danych osobowych, ich sprostowania lub ograniczenia przetwarzania, – wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych osobowych, – cofnięcia zgody na przetwarzanie w dowolnym momencie, – wniesienia skargi do organu nadzorczego – Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych;

5. dane osobowe nie podlegają zautomatyzowanemu przetwarzaniu, w celu podejmowania decyzji, w tym profilowaniu;

6. dane kontaktowe do Inspektora ochrony danych w Ministerstwie Funduszy i Polityki Regionalnej: Inspektor Ochrony Danych, Ministerstwo Funduszy i Polityki Regionalnej, adres ul. Wspólna 2/4 00-926 Warszawa, adres e-mail: IOD@miir.gov.pl.