Przejdź do treści Kontakt Regulamin
UE logo
tytuł projektu

Wsparcie na utrzymanie działalności Biura Podróży sunnytime.pl

nazwa beneficjenta
SUNNYTIME.PL S.C. ANNA WALKOWIAK, TOMASZ WALKOWIAK
wartość projektu
47 070,66 zł
dofinansowanie z UE
47 070,66 zł
Województwo
dolnośląskie
Powiat
m. Wrocław
program
Regionalny Program Operacyjny Województwa Dolnośląskiego 2014-2020
działanie
1.5. Rozwój produktów i usług w MŚP
fundusz
Europejski Fundusz Rozwoju Regionalnego
perspektywa
2014 - 2020

Biuro Podroży SUNNYTIME.PL istnieje od 2009 r. Biuro jest autoryzowanym punktem największych touroperatorów tj. Itaka, TUI czy Rainbow. Średnia sprzedaż to 50-60 umów miesięcznie, czyli ok. 160 osób, co przekładało się na średni miesięczny obrót ok. 500 tys. zł. Ogłoszony stan pandemii COVID-19 w większości państw i związane z nim ograniczenia podróżowania dramatycznie wpłynął na całą branżę turystyczną, a szczególne negatywne konsekwencje ekonomiczne odczuły biura bazujące na sprzedaży wypoczynku zagranicznego. Z powodu zawieszenia połączeń międzynarodowych i zamknięcia granic SUNNYTIME.PL straciło całkowity dochód ze swojej działalności (spadek przychodu ponad 90%). W rezultacie braku rezerwacji od marca do maja 2020 r. firma nie generowała przychodu i utraciła płynność finansową wynikającą z obciążeń finansowych w postaci wynagrodzeń pracowników, najmu biura i bieżących kosztów jego funkcjonowania, a także leasingów. W celu utrzymania zatrudnionych pracowników biuro tym okresie nie dokonało redukcji zatrudnienia, nie skorzystało z postojowego ani nie obniżyło pracownikom wynagrodzeń. Zniesienie części wprowadzonych ograniczeń w nie poprawiło sytuacji firmy, przede wszystkim ze względu na decyzje klientów odnośnie oferty biura SUNNYTIME.PL. Część z nich zrezygnowała z zaplanowanych wyjazdów zagranicznych na rzecz wypoczynku krajowego, którego SUNNYTIME.PL nie obsługuje. Wnioskowana w projekcie kwota zostanie przeznaczona na opłacenie bieżących kosztów funkcjonowania SUNNYTIME.PL, szczególnie opłat związanych z zapłatą kosztów najmu biura, opłaty związane z jego prowadzeniem, opłat za rachunki od dostawców mediów, a także ubezpieczenia majątku oraz OC w okresie kolejnych 3 miesięcy. Dotacja na kapitał obrotowy pozwoli na utrzymanie aktualnego poziomu zatrudnienia i możliwość realizacji nowych ofert w okresie letnio-jesiennym, choć w zdecydowanie mniejszym zakresie ze względu na wciąż funkcjonujące ograniczenia związane z podróżowaniem do części krajów na świecie.

Twój opis projektu

MiAby dodać zdjęcie, opis lub załączyć inne materiały dotyczące projektu, powinieneś wypełnić poniższy formularz. Po kliknięciu przycisku „wyślij” zostanie przesłana do Ciebie wiadomość e-mail z prośbą o potwierdzenie. Do przesłania formularza niezbędne jest zaakceptowanie Regulaminu Mapy Dotacji UE oraz zgoda na przetwarzanie danych osobowych. Materiały zostaną przesłane do redaktora serwisu, który po sprawdzeniu opublikuje je na stronie.

Dodaj zdjęcia project photos
Dodaj film lub prezentację project films
Opis projektu
Description of the project

Oświadczam, że zapoznałem się z Regulaminem Serwisu internetowego Mapa Dotacji UE i akceptuję jego postanowienia.

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych, wpisanych w formularzu kontaktowym, w celu udzielenia odpowiedzi na wiadomość. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1) (RODO), informuję, że:

1. administratorem danych osobowych przetwarzanych w Ministerstwie Funduszy i Polityki Regionalnej, z siedzibą pod adresem: ul. Wspólna 2/4 00-926 Warszawa, jest Minister Funduszy i Polityki Regionalnej;

2. dane osobowe przetwarzane będą w celu udzielenia odpowiedzi na wiadomość, na podstawie przepisów art. 6 ust. 1 lit. a) RODO;

3. dane osobowe mogą być udostępniane innym organom uprawnionym na podstawie stosownych przepisów do uzyskania danych;

4. w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje prawo: – żądania dostępu do treści swoich danych osobowych, ich sprostowania lub ograniczenia przetwarzania, – wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych osobowych, – cofnięcia zgody na przetwarzanie w dowolnym momencie, – wniesienia skargi do organu nadzorczego – Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych;

5. dane osobowe nie podlegają zautomatyzowanemu przetwarzaniu, w celu podejmowania decyzji, w tym profilowaniu;

6. dane kontaktowe do Inspektora ochrony danych w Ministerstwie Funduszy i Polityki Regionalnej: Inspektor Ochrony Danych, Ministerstwo Funduszy i Polityki Regionalnej, adres ul. Wspólna 2/4 00-926 Warszawa, adres e-mail: IOD@miir.gov.pl.