Przejdź do treści Kontakt Regulamin
UE logo
tytuł projektu

Dotacja na kapitał obrotowy dla S.C. WILLAMARIANNA MARIA SŁABOŃSKA, MARIA ŁUKASZEWSKA, ANNA STACIWA

nazwa beneficjenta
SPÓŁKA CYWILNA WILLAMARIANNA MARIA SŁABOŃSKA, MARIA ŁUKASZEWSKA, ANNA STACIWA
wartość projektu
47 070,66 zł
dofinansowanie z UE
47 070,66 zł
Województwo
dolnośląskie
Powiat
kłodzki
program
Regionalny Program Operacyjny Województwa Dolnośląskiego 2014-2020
działanie
1.5. Rozwój produktów i usług w MŚP
fundusz
Europejski Fundusz Rozwoju Regionalnego
perspektywa
2014 - 2020

W wyniku pandemii z początkiem marca’20 spadła ilość rezerwacji dokonywanych w obiekcie WILLA MARIANNA. Wówczas pojawiły się problemy firmy, gdyż do końca marca 2020 stanowcza większość pokoi hotelowych była pusta. Z dniem 13.03.2020 gdy zamknięto placówki oświatowe masowo odwoływano wynajem sal konferencyjnych i zaplanowane na najbliższe miesiące wynajmy. Ogólnopolska kwarantanna wymusiła zamknięcie zarówno restauracji w mieście jak i w hotelu. W obu obiektach niewykorzystywane przestrzenie i zapasy w restauracji zwiększały koszty jakie poniosła spółka. Z dniem 1 kwietnia gdy działalność hoteli została zawieszona do odwołania, spółka przestała zarabiać stale ponosząc koszty zatrudnienia (spółka podjęła starania aby obronić miejsca pracy i nie zwolniła żadnego z pracowników) i utrzymania obiektów–pensjonat,restauracja,stajnia,wypożyczalnia rowerów.Wszystkie obiekty nagle przestały generować przychód, a ciągle generowały koszty(utrzymanie stajni i koni,opłaty eksploatacyjne, pracownicy).Ponadto jesienią’19 firma zainwestowała w dodatkowe miejsce organizacji imprez okolicznościowych. Zwrot z inwestycji miał rozpocząć się wiosną br.,niestety wszystkie zaplanowane wesela i komunie zostały odwołane. Powyższa sytuacja szybko sprawiła, że spółka zaczęła odczuwać problemy z płynnością finansową. Środki przyznane w ramach projektu zostaną przekazane na finansowanie bieżącej działalności przedsiębiorstwa tj.: koszty związane z zatrudnieniem pracowników, opłaty za media oraz usługi niezbędne do prowadzenia działalności-księgowe i prawne, zobowiązania publiczno-prawne, spłatę zobowiązań–raty kredytów oraz zakup paliwa oraz materiałów i towarów niezbędnych do dalszego świadczenia usług przez przedsiębiorstwo. Przed wybuchem pandemii przedsiębiorstwo było w dobrej kondycji finansowej, inwestowało w rozwój pracowników(zaplanowane szkolenia)oraz nowe usługi.Starania o utrzymanie zatrudnienia i utrzymanie obiektów sprawiły,że spółka odczuwa poważne problemy z z

Twój opis projektu

MiAby dodać zdjęcie, opis lub załączyć inne materiały dotyczące projektu, powinieneś wypełnić poniższy formularz. Po kliknięciu przycisku „wyślij” zostanie przesłana do Ciebie wiadomość e-mail z prośbą o potwierdzenie. Do przesłania formularza niezbędne jest zaakceptowanie Regulaminu Mapy Dotacji UE oraz zgoda na przetwarzanie danych osobowych. Materiały zostaną przesłane do redaktora serwisu, który po sprawdzeniu opublikuje je na stronie.

Dodaj zdjęcia project photos
Dodaj film lub prezentację project films
Opis projektu
Description of the project

Oświadczam, że zapoznałem się z Regulaminem Serwisu internetowego Mapa Dotacji UE i akceptuję jego postanowienia.

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych, wpisanych w formularzu kontaktowym, w celu udzielenia odpowiedzi na wiadomość. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1) (RODO), informuję, że:

1. administratorem danych osobowych przetwarzanych w Ministerstwie Funduszy i Polityki Regionalnej, z siedzibą pod adresem: ul. Wspólna 2/4 00-926 Warszawa, jest Minister Funduszy i Polityki Regionalnej;

2. dane osobowe przetwarzane będą w celu udzielenia odpowiedzi na wiadomość, na podstawie przepisów art. 6 ust. 1 lit. a) RODO;

3. dane osobowe mogą być udostępniane innym organom uprawnionym na podstawie stosownych przepisów do uzyskania danych;

4. w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje prawo: – żądania dostępu do treści swoich danych osobowych, ich sprostowania lub ograniczenia przetwarzania, – wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych osobowych, – cofnięcia zgody na przetwarzanie w dowolnym momencie, – wniesienia skargi do organu nadzorczego – Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych;

5. dane osobowe nie podlegają zautomatyzowanemu przetwarzaniu, w celu podejmowania decyzji, w tym profilowaniu;

6. dane kontaktowe do Inspektora ochrony danych w Ministerstwie Funduszy i Polityki Regionalnej: Inspektor Ochrony Danych, Ministerstwo Funduszy i Polityki Regionalnej, adres ul. Wspólna 2/4 00-926 Warszawa, adres e-mail: IOD@miir.gov.pl.