Przejdź do treści Kontakt Regulamin
UE logo
tytuł projektu

Wsparcie "Trudziń-SKI" w czasie epidemii

nazwa beneficjenta
PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO-USŁUGOWE "TRUDZIŃ-SKI" ADAM TRUDZIŃSKI
wartość projektu
23 535,33 zł
dofinansowanie z UE
23 535,33 zł
Województwo
dolnośląskie
Powiat
lubański
program
Regionalny Program Operacyjny Województwa Dolnośląskiego 2014-2020
działanie
1.5. Rozwój produktów i usług w MŚP
fundusz
Europejski Fundusz Rozwoju Regionalnego
perspektywa
2014 - 2020

Ograniczenia związane z przemieszczaniem się oraz zamrożenie branży turystycznej spowodowały utratę znacznej części przychodów w moim przedsiębiorstwie, ponieważ prowadzę Pokoje Gościnne „Trudziń-SKI” oraz świadczę usługi w firmach związanych z turystyką (np. konserwacja kolei linowej). Nastąpiło nagłe odwołanie wszystkich rezerwacji noclegów w moim obiekcie, w tym najważniejszych- wakacyjnych. Spadek liczby klientów był nagły i drastyczny. Jednocześnie pozostałe usługi świadczyłem w bardzo ograniczonym zakresie (pomniejszenie liczby godzin). Natychmiastowo pojawiły się prośby klientów o zwrot wpłaconych zaliczek, czego dokonałem niezwłocznie. Mimo nagłej utraty większości przychodów, koszty prowadzenia mojej firmy nie wiele zmalały (koszty energii, wody, koszty lokalowe, utrzymania etatu, zakupy usług, koszty marketingowe czy komunikacyjne, koszty wynikające z zawartych umów), a wypłaty zaliczek praktycznie w jednym czasie mocno nadszarpnęły mój budżet. Musiałem sięgnąć po zasoby z rezerwy finansowej oraz przesunąć realizację innych zadań. Odmrożenie turystyki spowodowało kolejne koszty związane z dostosowaniem obiektu noclegowego do reżimu sanitarnego określonego w wytycznych dla branży turystycznej (zakup środków do dezynfekcji, urządzenia do ozonowania czy środków ochrony osobistej- w szczycie pandemii koszty tych rzeczy były bardzo duże). Całość wyczerpała moje zasoby. Moim celem jest utrzymanie firmy i dalsze świadczenie usług noclegowych. Pieniądze z dotacji przeznaczyłbym na pokrycie kosztów stałych działania obiektu (m.min. prąd, odpady, woda, dezynfekcja, internet, terminal, pralnia, sprzątanie itp.), na utrzymanie etatu, promocję i marketing (by przyciągnąć ponownie klientów), koszty podwyższenia standardu obiektu (drobne naprawy, odświeżanie pomieszczeń, zakup dekoracji- tj.zadania zaległe, by być bardziej konkurencyjnym i widocznym na rynku w tym trudnym czasie) oraz zakup usług dodatkowych (opłaty za portale rezerwacyjne, akcje reklamowe itp.).

Twój opis projektu

MiAby dodać zdjęcie, opis lub załączyć inne materiały dotyczące projektu, powinieneś wypełnić poniższy formularz. Po kliknięciu przycisku „wyślij” zostanie przesłana do Ciebie wiadomość e-mail z prośbą o potwierdzenie. Do przesłania formularza niezbędne jest zaakceptowanie Regulaminu Mapy Dotacji UE oraz zgoda na przetwarzanie danych osobowych. Materiały zostaną przesłane do redaktora serwisu, który po sprawdzeniu opublikuje je na stronie.

Dodaj zdjęcia project photos
Dodaj film lub prezentację project films
Opis projektu
Description of the project

Oświadczam, że zapoznałem się z Regulaminem Serwisu internetowego Mapa Dotacji UE i akceptuję jego postanowienia.

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych, wpisanych w formularzu kontaktowym, w celu udzielenia odpowiedzi na wiadomość. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1) (RODO), informuję, że:

1. administratorem danych osobowych przetwarzanych w Ministerstwie Funduszy i Polityki Regionalnej, z siedzibą pod adresem: ul. Wspólna 2/4 00-926 Warszawa, jest Minister Funduszy i Polityki Regionalnej;

2. dane osobowe przetwarzane będą w celu udzielenia odpowiedzi na wiadomość, na podstawie przepisów art. 6 ust. 1 lit. a) RODO;

3. dane osobowe mogą być udostępniane innym organom uprawnionym na podstawie stosownych przepisów do uzyskania danych;

4. w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje prawo: – żądania dostępu do treści swoich danych osobowych, ich sprostowania lub ograniczenia przetwarzania, – wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych osobowych, – cofnięcia zgody na przetwarzanie w dowolnym momencie, – wniesienia skargi do organu nadzorczego – Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych;

5. dane osobowe nie podlegają zautomatyzowanemu przetwarzaniu, w celu podejmowania decyzji, w tym profilowaniu;

6. dane kontaktowe do Inspektora ochrony danych w Ministerstwie Funduszy i Polityki Regionalnej: Inspektor Ochrony Danych, Ministerstwo Funduszy i Polityki Regionalnej, adres ul. Wspólna 2/4 00-926 Warszawa, adres e-mail: IOD@miir.gov.pl.