Przejdź do treści Kontakt Regulamin
UE logo
tytuł projektu

Dotacja na kapitał obrotowy dla F.G.H.U. "BASZTA" A. KULIŃSKA, G. KULIŃSKI SPÓŁKA CYWILNA

nazwa beneficjenta
F.G.H.U. "BASZTA" A. KULIŃSKA, G. KULIŃSKI SPÓŁKA CYWILNA
wartość projektu
40 764,39 zł
dofinansowanie z UE
40 764,39 zł
Województwo
dolnośląskie
Powiat
wrocławski
program
Regionalny Program Operacyjny Województwa Dolnośląskiego 2014-2020
działanie
1.5. Rozwój produktów i usług w MŚP
fundusz
Europejski Fundusz Rozwoju Regionalnego
perspektywa
2014 - 2020

F.G.H.U. „BASZTA” A. KULIŃSKA, G. KULIŃSKI SPÓŁKA CYWILNA istnieje od 2004 roku prowadząc działalność gastronomiczną. Wnioskodawca posiada lokal gastronomiczny „Baszta” znajdujący się na terenie Sobótki, który obsługuje klienta indywidualnego w ramach karty dań i tzw. obiadów dnia w specjalnej cenie. Flagowym produktem Wnioskodawcy jest cateringowe żywienie dzieci w wieku szkolnym i przedszkolnym. Obsługiwane są punkty szkolne, przedszkolne i żłobki w 5 gminach. Wnioskodawca bierze udział w przetargach ogłaszanych przez Ośrodki Pomocy Społecznej. Jako drugi punkt gastronomiczny wynajmowane są pomieszczenia kuchenne przy szkole podstawowej, gdzie obsługiwane są klasy 4-8. Od 11 marca – daty zamknięcia szkół i innych placówek wychowawczo – dydaktycznych, co znacząco ograniczyło działalność. 14 marca zaczęło obowiązywać rozporządzenie ministra zdrowia w sprawie ogłoszenia w Polsce stanu epidemicznego w związku z koronawirusem SARS-CoV-2 ograniczając działalność restauracji, kawiarnii czy barów. Na skutek decyzji rządu działalność Wnioskodawcy uległa pogorszeniu. Wnioskodawca odnotował znaczący spadek liczby klientów, a tym samym znaczący spadek przychodów, co przy bieżących kosztach działalności firmy spowodowało niedobór gotówki oraz problemy płynnościowe (koszty wynagrodzeń, mediów, zatowarowania). Średnie miesięczne przychody za 2019 wyniosły 72 210,66 PLN, a w 2020 były na poziomie: III – 19 150 PLN (-73%) IV 2020 – 10 386,58 PLN (-86%) W związku ze znaczącym spadkiem przychodów wystąpiły w działalności Wnioskodawcy problemy płynnościowe, uniemożliwiające prowadzenie bieżącej działalności. U Wnioskodawcy występuję zapotrzebowanie na kapitał obrotowy, który będzie przeznaczony na bieżące koszty działalności (media, towary, wynagrodzenia, itp.), co pozwoli na utrzymanie działalności gospodarczej, a tym samym zadeklarowanego zatrudnienia.

Twój opis projektu

MiAby dodać zdjęcie, opis lub załączyć inne materiały dotyczące projektu, powinieneś wypełnić poniższy formularz. Po kliknięciu przycisku „wyślij” zostanie przesłana do Ciebie wiadomość e-mail z prośbą o potwierdzenie. Do przesłania formularza niezbędne jest zaakceptowanie Regulaminu Mapy Dotacji UE oraz zgoda na przetwarzanie danych osobowych. Materiały zostaną przesłane do redaktora serwisu, który po sprawdzeniu opublikuje je na stronie.

Dodaj zdjęcia project photos
Dodaj film lub prezentację project films
Opis projektu
Description of the project

Oświadczam, że zapoznałem się z Regulaminem Serwisu internetowego Mapa Dotacji UE i akceptuję jego postanowienia.

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych, wpisanych w formularzu kontaktowym, w celu udzielenia odpowiedzi na wiadomość. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1) (RODO), informuję, że:

1. administratorem danych osobowych przetwarzanych w Ministerstwie Funduszy i Polityki Regionalnej, z siedzibą pod adresem: ul. Wspólna 2/4 00-926 Warszawa, jest Minister Funduszy i Polityki Regionalnej;

2. dane osobowe przetwarzane będą w celu udzielenia odpowiedzi na wiadomość, na podstawie przepisów art. 6 ust. 1 lit. a) RODO;

3. dane osobowe mogą być udostępniane innym organom uprawnionym na podstawie stosownych przepisów do uzyskania danych;

4. w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje prawo: – żądania dostępu do treści swoich danych osobowych, ich sprostowania lub ograniczenia przetwarzania, – wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych osobowych, – cofnięcia zgody na przetwarzanie w dowolnym momencie, – wniesienia skargi do organu nadzorczego – Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych;

5. dane osobowe nie podlegają zautomatyzowanemu przetwarzaniu, w celu podejmowania decyzji, w tym profilowaniu;

6. dane kontaktowe do Inspektora ochrony danych w Ministerstwie Funduszy i Polityki Regionalnej: Inspektor Ochrony Danych, Ministerstwo Funduszy i Polityki Regionalnej, adres ul. Wspólna 2/4 00-926 Warszawa, adres e-mail: IOD@miir.gov.pl.