Wsparcie na utrzymanie działalności Octa Monika Siwiec
Z powodu CPVID-19 w miesiącu marcu odczułam w połowie miesiąca duży spadek liczby klientów co przełożyło się na duży spadek obrotów. Obroty jakie uzyskiwałam nie pokrywały podstawowych opłat taki jak : czynsz, media, księgowa, wynagrodzenia pracowników. Poniosłam duże straty na przeterminowanym towarze. Sytuacja zmusiła mnie do zamknięcia lokalu w miesiącach kwiecień maj. Następstwem zamknięcia lokalu było zwolnienie pracownika ponieważ nie stać mnie było na jego utrzymanie. Sama jako właściciel firmy zostałam bez źródła dochodu a nadal miałam koszty związane z utrzymaniem firmy. Rozpoczęłam pracę od 4 czerwca poniosłam koszty związane z ponownym rozpoczęciem działalności-zakupieniem towaru ,w miesiącu lipiec zatrudniłam pracownika na pełny wymiar czasu pracy. Nadal jest mi ciężko wyjść na prostą ponieważ spłacam zobowiązania z miesiąca kwiecień i maj plus bieżące koszty utrzymania firmy.
Your project description
To add a photo, description, specify a location or attach other materials about the project, you should fill out the form below. After clicking the “send” button, a message will be sent to you e-mail asking for confirmation. You must accept to submit the form. The EU Dot Map Guidelines and consent to the processing of personal data. materials will be sent to the editor of the site, who will publish it on the website after verification test.