Rozwój potencjału eksportowego polskiej marki kosmetycznej LoveInk.
SA 42799(2015/X) Wnioskodawca będzie prowadził projekt w oparciu o Branżowy Program Promocji dla Branży Kosmetycznej. Projekt realizowany będzie na rynkach takich krajów jak: Włochy, Hiszpania, Czechy, Niemcy, Wielka Brytania oraz Ukraina. Wybrane rynki wpisują się w strategię rozwoju eksportowego firmy. Projekt swoim zakresem będzie obejmował: 1. Udział w międzynarodowych targach branżowych o charakterze b2b w roli wystawcy: a) Milano Tattoo Convention (Mediolan, Włochy, luty 2021 r.) b) Cosmobeauty Barcelona (Barcelona, Hiszpania, marzec 2021 r.) c) Prague Tattoo Convention (Praga, Czechy, kwiecień/maj 2021 r.) d) Tattoo Show Dortmund (Dortmund, Niemcy, czerwiec 2021 r.) e) Berlin Tattoo Convention (Berlin, Niemcy, sierpień 2021 r.) f) London Tattoo Convention (Londyn, Wielka Brytania, wrzesień 2021 r.) g) Cosmetica Berlin (Berlin, Niemcy, listopad 2021 r.) h) Cosmoprof Bolonia (Bolonia, Włochy, marzec 2022 r.) 2. Wyjazdowa misja gospodarcza na Ukrainę w czasie trwania targów InterCHARM Ukraine w 2021 roku. Realizacja projektu sfinansowana zostanie ze środków własnych Wnioskodawcy
Twój opis projektu
MiAby dodać zdjęcie, opis lub załączyć inne materiały dotyczące projektu, powinieneś wypełnić poniższy formularz. Po kliknięciu przycisku „wyślij” zostanie przesłana do Ciebie wiadomość e-mail z prośbą o potwierdzenie. Do przesłania formularza niezbędne jest zaakceptowanie Regulaminu Mapy Dotacji UE oraz zgoda na przetwarzanie danych osobowych. Materiały zostaną przesłane do redaktora serwisu, który po sprawdzeniu opublikuje je na stronie.