Promocja oraz internacjonalizacja oferty firmy TestArmy Group S.A.
SA 42799(2015/X) Przedmiotem projektu jest internacjonalizacja działalności i promocja marki Wnioskodawcy, poprzez realizację zadań zgodnie z branżowym programem promocji IV. IT/ICT Wybrane przez Wnioskodawcę działania będą prowadzone na rynkach ZEA Portugalia USA UK Singapur Japonia Hiszpania Wnioskodawca wybrał także rynek perspektywiczny USA, Japonia, Singapur, ZEA W ramach projektu Wnioskodawca zaplanował zadania Gitex 2020 Web Summit 2021 Usługa doradcza SXSW 2022 Personalization 2021 BETT 2021 LONDON TechDay 2021 Fintech Fastival 2021 Japan IT Week 2022 Mobile World Congress 2021 P&A/CAP Annual Conference 2021 Działania informacyjno-promocyjne Projekt będzie realizowany w okresie od 01/07/2020 do 30/06/2022 Całkowita wartość projektu 558 400.00 PLN Kwota wydatków kwalifikowanych 558 400.00 PLN Projekt zostanie sfinansowany z otrzymanej dotacji oraz środków własnych Wnioskodawcy.
Twój opis projektu
MiAby dodać zdjęcie, opis lub załączyć inne materiały dotyczące projektu, powinieneś wypełnić poniższy formularz. Po kliknięciu przycisku „wyślij” zostanie przesłana do Ciebie wiadomość e-mail z prośbą o potwierdzenie. Do przesłania formularza niezbędne jest zaakceptowanie Regulaminu Mapy Dotacji UE oraz zgoda na przetwarzanie danych osobowych. Materiały zostaną przesłane do redaktora serwisu, który po sprawdzeniu opublikuje je na stronie.