Promocja marki DiamantsVivants na rynkach zagranicznych
SA 42799(2015/X) Przedmiotem projektu jest promocja marki jubilerskiej DiamantsVivants przez firmę Nanores Sp. z o.o. Sp. k. na rynkach zagranicznych. DiamantsVivants to marka jubilerska oparta o innowacyjne metody personalizacji i zabezpieczania kamieni szlachetnych w mikro i nano skali (m.in. nieinwazyjne nanoszenie hologramów, nanoznakowanie, wydobywanie nowych efektów, świetlnych, poprawa efektu brylancji, wykonywanie na kamieniach osobistych obrazów i zdjęć), które zostały opracowane przez Wnioskodawcę w ramach własnego projektu B+R. Działania promocyjne zaplanowane w projekcie będą prowadzone w ramach branżowego programu promocji – Moda Polska. W ramach programu wybrano 5 rynków perspektywicznych (USA, Chiny-Hong Kong, Indie, Japonia, ZEA) oraz 1 rynek zagraniczny w Europie (Szwajcaria). Zakres projektu obejmuję organizację 6 misji wyjazdowych, w tym udział w charakterze zwiedzającego na min. 1 wydarzeniu branżowym na którym przewidziano organizację narodowego stoiska informacyjno- promocyjnego (JCK Las Vegas). Projekt będzie finansowany ze środków dotacji (zaliczki) oraz środków własnych Wnioskodawcy, pozyskanych ze sprzedaży usług.
Twój opis projektu
MiAby dodać zdjęcie, opis lub załączyć inne materiały dotyczące projektu, powinieneś wypełnić poniższy formularz. Po kliknięciu przycisku „wyślij” zostanie przesłana do Ciebie wiadomość e-mail z prośbą o potwierdzenie. Do przesłania formularza niezbędne jest zaakceptowanie Regulaminu Mapy Dotacji UE oraz zgoda na przetwarzanie danych osobowych. Materiały zostaną przesłane do redaktora serwisu, który po sprawdzeniu opublikuje je na stronie.