Zwiększenie rozpoznawalności marki Fiorino na rynkach zagranicznych poprzez udział w programie promocji branży Moda Polska
SA 42799(2015/X) Niniejszy projekt będzie realizowany w ramach Programu promocji branży Moda Polska. W ramach realizacji projektu będą prowadzone działania na następujących rynkach zagranicznych- Niemiec, Włoch, Francji, USA. Oznacza to, iż Wnioskodawca zamierza realizować działania na 1 rynku perspektywicznym, zgodnym ze strategią firmy tj: USA. Realizacja projektu przewiduje następujące działania: – zakup panelu promocyjnego Marki Polskiej Gospodarki, – Działania promocyjne: – udział w imprezach targowych w roli wystawcy: a) Panorama Fashion Fair w Berlinie w Niemczech 2021 (narodowe stoisko informacyjno-promocyjne) b) Kind+ Jugend w Kolonii w Niemczech 2021 – udział w misjach wyjazdowych połączonych z uczestnictwem w następujących imprezach targowych w charakterze zwiedzającego: a) Pitti Immagine Bimbo we Florencji we Włoszech 2020 b) PlayTime Paris w Paryżu we Francji 2020 c) Kind+ Jugend w Kolonii w Niemczech 2020 d) PlayTime New York w USA 2021 Do czasu wypłaty dofinansowania niniejsze przedsięwzięcie będzie finansowane ze środków własnych Wnioskodawcy. W ostatnim zamkniętym roku (2019) firma Fiorino osiągnęła przychody w wysokości 2 298 331 zł, oraz zysk- 477 874,30 zł. Oznacza to, iż wpływy z bieżącej działalności pozwalają na bezproblemową realizację projektu.
Your project description
To add a photo, description, specify a location or attach other materials about the project, you should fill out the form below. After clicking the “send” button, a message will be sent to you e-mail asking for confirmation. You must accept to submit the form. The EU Dot Map Guidelines and consent to the processing of personal data. materials will be sent to the editor of the site, who will publish it on the website after verification test.