Rozwój działalności międzynarodowej firmy PRO PRODUKCJA sp. z o.o. w wyniku realizacji branżowego programu promocji dla branży budowy i wykańczania budowli.
SA 42799(2015/X) Główne założenie niniejszego projektu to rozwinięcie eksportu firmy PRO PRODUKCJA sp. z o.o. w wyniku uczestnictwa w branżowym programie promocji BUDOWA I WYKAŃCZANIE BUDOWLI. W celi realizacji projektu firma wytypowała pewien zakres działań. Przede wszystkim, aby skutecznie zrealizować projekt, firma weźmie udział w następujących imprezach targowych w charakterze wystawcy: 1. BAU (11-16.01.2021) Monachium, Niemcy 2. World of Concrete (19-22.01.2021), Las Vegas, Stany Zjednoczone 3. Budma (2-5.02.2021), Poznań, Polska 4. InterBuildExpo (1-4.03.2021), Kijów, Ukraina 5. Cantor Fair (15-19.10.2021), Kanton, Chiny Obecność na targach w Polsce ma wesprzeć działania eksportowe na czterech planowanych rynkach zagranicznych. Ponadto firma skorzysta z następujących działań: – Dodatkowe działania promocyjne – materiały informacyjno-promocyjne. Wybrany program branżowy wnioskodawcy: II. BUDOWA I WYKAŃCZANIE BUDOWLI. W wyniku realizacji projektu nastąpi notowanie, a następnie wzrost przychodu z nowych rynków eksportowych oraz pozyskanie na stałe partnerów biznesowych. To będą najistotniejsze korzyści dla wnioskodawcy, którego projekt realizuje założenia Go to Brand, jak i POIR 2014-2020. Projekt zostanie sfinansowany przez firmę z bieżącej działalności (40%) oraz program Go to Brand (60%).
Twój opis projektu
MiAby dodać zdjęcie, opis lub załączyć inne materiały dotyczące projektu, powinieneś wypełnić poniższy formularz. Po kliknięciu przycisku „wyślij” zostanie przesłana do Ciebie wiadomość e-mail z prośbą o potwierdzenie. Do przesłania formularza niezbędne jest zaakceptowanie Regulaminu Mapy Dotacji UE oraz zgoda na przetwarzanie danych osobowych. Materiały zostaną przesłane do redaktora serwisu, który po sprawdzeniu opublikuje je na stronie.