Promocja produktu Pocketsulu na rynkach międzynarodowych
SA 42799(2015/X) Przedmiotem projektu jest promocja marki produktowej Pocketsulu na rynkach zagranicznych. Wnioskodawca zamierza zwiększyć swoją sprzedaż i atrakcyjność marki na pozaunijnych rynkach perspektywicznych Ameryki Północnej (Kanada i Stany Zjednoczone) oraz Europy Wschodniej (Ukraina). W ramach projektu planowane są następujące działania promocyjne: – Udział w targach ISPO w Niemczach, na których to organizowane będzie narodowe stoisko promocyjne. – Udział w targach w charakterze wystawcy – organizacja własnego stoiska – na targach w USA, Kanadzie, Portugalii i na Ukrainie, podczas których promowana będzie również Marka Polskiej Gospodarki. Wnioskodawca zleci również wykonanie materiałów promocyjnych, takich jak ulotki, wizytówki, naklejki, bransoletki z nazwą firmy oraz film, by móc zaprezentować się na rynku międzynarodowym. Dodatkowo przewidziano też promocję produktu z Internecie na portalach takich jak Facebook i Instagram. Działanie wpisuje się w ramy programu promocji branży Moda Polska zgodnie z kodem PKD działalności firmy – PKD 13 i PKD 14. Projekt finansowany będzie w całości ze środków własnych Wnioskodawcy.
Your project description
To add a photo, description, specify a location or attach other materials about the project, you should fill out the form below. After clicking the “send” button, a message will be sent to you e-mail asking for confirmation. You must accept to submit the form. The EU Dot Map Guidelines and consent to the processing of personal data. materials will be sent to the editor of the site, who will publish it on the website after verification test.