Promocja własnej marki świetlików dachowych ALUCO SKYLIGHT na rynkach zagranicznych poprzez udział w branżowym programie promocji
SA 42799(2015/X) Przedmiotem zgłaszanego projektu jest promocja własnej marki systemu świetlików dachowych ALUCO SKYLIGHT poprzez uczestnictwo w programie promocji branży budowy i wykańczania budowli, w celu wejścia na nowe, wybrane rynki, w tym rynki perspektywiczne. Zgodnie ze strategia eksportową firmy, w ramach projektu wskazanych zostało 5 rynków, w tym 2 poza unijne rynki perspektywiczne wymienione w branżowym programie promocji. Są to: Norwegia, Ukraina, Francja, Szwecja i ZEA. Na każdym z tych rynków firma będzie uczestniczyła w imprezach targowych w charakterze wystawcy, w tym 2 stanowić będą imprezy w ramach których zostanie zorganizowane narodowe stoisko informacyjne. W ramach projektu przewidziane zostały do wykonania zadania determinujące prawidłowe osiągnięcie założonych w projekcie celów. Uczestnictwo w działaniach promocyjnych dotyczących udziału wnioskodawcy w charakterze wystawcy w targach – zamierzamy uczestniczyć łącznie w 5 wybranych imprezach targowych w tym w 2 na poza unijnych rynkach perspektywicznych. W ramach poszczególnych zadań przewidziane zostały do poniesienia koszty kwalifikowane związane z wynajęciem, budową i obsługą stoiska w trakcie trwania imprez targowych, opłatami rejestracyjnymi, wpisowymi i katalogowymi, transportem eksponatów, podróżami służbowymi naszych pracowników na targi oraz kosztami zakupu materiałów promocyjnych, w tym kosztów wykonania panelu promocyjnego Marki Polskiej Gospodarki.
Twój opis projektu
MiAby dodać zdjęcie, opis lub załączyć inne materiały dotyczące projektu, powinieneś wypełnić poniższy formularz. Po kliknięciu przycisku „wyślij” zostanie przesłana do Ciebie wiadomość e-mail z prośbą o potwierdzenie. Do przesłania formularza niezbędne jest zaakceptowanie Regulaminu Mapy Dotacji UE oraz zgoda na przetwarzanie danych osobowych. Materiały zostaną przesłane do redaktora serwisu, który po sprawdzeniu opublikuje je na stronie.