Wzrost konkurencyjności firmy MIPAMA poprzez udział w Branżowym Programie Promocji Polskie Specjalności Żywnościowe.
SA 42799(2015/X) Przedmiotem projektu jest realizacja działań promocyjnych w celu promowania marki produktowej Diet food, należącej do Wnioskodawcy. Będzie on realizowany w ramach branżowego Programu promocji branży polskich specjalności żywnościowych. Działania promocyjne będą prowadzone na 1 poza unijnym rynku perspektywicznym – USA, a także w Niemczech, Holandii, we Włoszech. Zakres projektu – rodzaj i charakter planowanych zadań: 1) udział jako wystawca w 7 wydarzeniach targowych: • ISM 2021 • BIOFACH 2021 – z narodowym stoiskiem promocyjnym, • PLMA 2021 • SANA 2021 • ANUGA 2021 – z narodowym stoiskiem promocyjnym, • BIOFACH 2022 – z narodowym stoiskiem promocyjnym, • PLMA 2022 2) udział w 2 misjach zagranicznych połączonych z zwiedzaniem targów – podczas misji nastąpi zwiedzanie targów, nawiązanie kontaktów, spotkania biznesowe z potencjalnymi kontrahentami: • Food Ingredients Europe (Niemcy) 2020 • Expo West USA Anaheim, CA USA 2021 3) przygotowanie materiałów informacyjno-promocyjnych (katalogów), filmów reklamowych oraz elementów dekoracyjnych z logiem Marki Polskiej Gospodarki. Projekt będzie finansowany ze środków własnych, Wnioskodawca zabezpieczył środki finansowe pochodzące z bieżącej działalności na realizację wszystkich zaplanowanych działań. Po podpisaniu umowy o dofinansowanie, Wnioskodawca będzie wnioskował o refundację części poniesionych kosztów w ramach projektu.
Your project description
To add a photo, description, specify a location or attach other materials about the project, you should fill out the form below. After clicking the “send” button, a message will be sent to you e-mail asking for confirmation. You must accept to submit the form. The EU Dot Map Guidelines and consent to the processing of personal data. materials will be sent to the editor of the site, who will publish it on the website after verification test.