Rozwój marki F.Domes Glamping na rynkach zagranicznych poprzez udział w programie promocji branży budowy i wykańczania budowli
SA 42799(2015/X) W ramach realizacji projektu, który będzie trwał w okresie od 03.08.2020 do 31.03.2021, zamierza promować swoją markę, tj. F.Domes w ramach programu promocji branży budowy i wykańczania budowli. Działalność gospodarcza prowadzona jest w ramach działalności mieszącej się w kodzie PKD 25.11.Z. Działania promocyjne, które Wnioskodawca zamierza realizować na rynkach zagranicznych to: 1. stoiska na imprezach targowych, 2. misje wyjazdowe, 3. dodatkowe działania promocyjne. Wnioskodawca zamierza uczestniczyć w 6 imprezach targowo – wystawienniczych, w 4 w charakterze wystawcy oraz w 2 w charakterze odwiedzającego podczas misji wyjazdowych. Działania będą prowadzone na 4 rynkach zagranicznych, w tym na dwóch pozaunijnych rynkach perspektywicznych: ZEA oraz USA. Pozostałe rynki to: rynek Wielkiej Brytanii oraz niemiecki. Firma od kilku lat prężnie działa na rynku polskim i od początku swojej działalności wiele uwagi skupia wokół rynków zagranicznych, w związku z faktem, że branża w której działa jest szybko rozwijającą się branżą za granicą. Projekt będzie finansowany ze środków własnych Wnioskodawcy – tj. cześć wypracowanego zysku będzie przeznaczona na jego zrealizowanie.
Your project description
To add a photo, description, specify a location or attach other materials about the project, you should fill out the form below. After clicking the “send” button, a message will be sent to you e-mail asking for confirmation. You must accept to submit the form. The EU Dot Map Guidelines and consent to the processing of personal data. materials will be sent to the editor of the site, who will publish it on the website after verification test.