Wzrost konkurencyjności Betstal Kępka i Synowie Sp.J poprzez wdrożenie rekomendacji zawartych w strategii wzorniczej
Wszystkie planowane działania w ramach projektu wynikają z rekomendacji wskazanych w strategii wzorniczej i są to: 1. Wprowadzenie do produkcji – nowych prefabrykowanych hal modułowych w trzech typach 2. Wprowadzenie do produkcji – nowych prefabrykowanych pawilonów modułowych w trzech typach 3. Stworzenie systemu identyfikacji wizualnej dla nowej marki BETSTAL wraz z materiałami marketingowymi Powyższe umożliwi wprowadzenie innowacji: • Produktowych: – prefabrykowanych hal modułowych w trzech typach: 1. AUTO – SERWIS 2. MAGAZYN 3. PRODUKCJA – prefabrykowanych pawilonów modułowych w trzech typach: 1. gastronomiczny 2. biurowy 3. socjalny • Marketingowej – Stworzenie systemu identyfikacji wizualnej dla nowej marki BETSTAL wraz z materiałami marketingowymi Ponadto zostaną stworzone 2 nowe miejsca pracy: 1.Specjalista ds. marketingu i rozwoju produktu, 2. Specjalista ds. Sprzedaży, Obsługi klienta i zamówień
Twój opis projektu
MiAby dodać zdjęcie, opis lub załączyć inne materiały dotyczące projektu, powinieneś wypełnić poniższy formularz. Po kliknięciu przycisku „wyślij” zostanie przesłana do Ciebie wiadomość e-mail z prośbą o potwierdzenie. Do przesłania formularza niezbędne jest zaakceptowanie Regulaminu Mapy Dotacji UE oraz zgoda na przetwarzanie danych osobowych. Materiały zostaną przesłane do redaktora serwisu, który po sprawdzeniu opublikuje je na stronie.