WZROST KONKURENCYJNOŚCI FIRMY GMOTO.PL W WYNIKU WDROŻENIA STRATEGII WZORNICZEJ
W ramach projektu GMOTO.PL zamierza wdrożyć następujące działania, które stanowią rekomendację opracowanej w Etapie I strategii wzorniczej: ETAP I DZIAŁANIA ZWIĄZANE Z INNOWACĄ PRODUKTOWĄ Wdrożenie dwóch linii produktowych/submarek: 1.1 PRODUKTY GMOTO LIFE (kufry motocyklowe, gmole); 1.2 PRODUKTY GMOTO WORKSHOP (podnośniki motocyklowe). ETAP II DZIAŁANIA ZWIĄZANE Z INNOWACJĄ MARKETINGOWĄ W ramach etapu marketingowego wdrażania rekomendacji ze strategii wzorniczej zrealizowane zostaną następujące działania: 2.1 W OBRĘBIE PLANOWANIA STRATEGICZNEGO MARKI I KOMUNIKACJI MARKETINGOWEJ 2.2 NOWE INSTRUMENTY WZORNICZE KOMUNIKACJI ORAZ PROMOCJI MARKI GMOTO.PL, W POWIĄZANIU Z GMOTO LIFE i GMOTO WORKSHOP ETAP III DZIAŁANIA ZWIĄZANE Z INNOWACJĄ PROCESOWĄ Na tym etapie realizacji projektu planuje się zakup maszyn i urządzeń, w tym: wycinarka laserowa, giętarka trzpieniowa, prasa krawędziowa, frezarka, tokarskie centrum obróbcze, automat gwintujący, walcarka, piła taśmowa, wiertarka stołowa, komora śrutownicza, szlifierka szeroko-taśmowa, polerka wibracyjna, prasa hydrauliczna, malarnia proszkowa. ETAP IV DZIAŁANIA ZWIĄZANE Z WDROŻENIEM INNOWACJI ORGANIZACYJNEJ W ramach tego etapu wdrażania strategii wzorniczej planuje się stworzenie modelowego PROCESU ROZWOJU NOWEGO PRODUKTU (PRNP), który zostanie zrealizowany przez podmiot zewnętrzny.
Twój opis projektu
MiAby dodać zdjęcie, opis lub załączyć inne materiały dotyczące projektu, powinieneś wypełnić poniższy formularz. Po kliknięciu przycisku „wyślij” zostanie przesłana do Ciebie wiadomość e-mail z prośbą o potwierdzenie. Do przesłania formularza niezbędne jest zaakceptowanie Regulaminu Mapy Dotacji UE oraz zgoda na przetwarzanie danych osobowych. Materiały zostaną przesłane do redaktora serwisu, który po sprawdzeniu opublikuje je na stronie.