Wzrost konkurencyjności i innowacyjności przedsiębiorstwa TOROIDY.PL Transformatory L.Lachowski Spółka Komandytowa poprzez wdrożenie strategii wzorniczej
Projekt dotyczy wdrożenia opracowanej strategii wzorniczej. W ramach działania 1.4. Wzór na konkurencję – II etap zamierza się: 1. Opracować i wdrożyć do produkcji znacznie ulepszoną linię produktów audio klasy standard, marki Fezz Audio (rekomendacja nr 1). 2. Opracować i wdrożyć do produkcji nową linię produktów audio klasy premium, marki Fezz Audio wraz z nowymi usługami (rekomendacja nr 2). 3. Opracować i wdrożyć usługi sterowania mobilnego urządzeniami Fezz Audio (rekomendacja nr 3). 4. Dokonać liftingu LOGO i opracować nową komunikację wizualną marki Fezz Audio (rekomendacja nr 4). 5. Dokonać rebrandingu i opracować nową komunikację wizualną marki TOROIDY (rekomendacja nr 5). Wdrożenie strategii wzorniczej wpłynie na zwiększenie potencjału firmy w zakresie umiejętnego zarządzania wzornictwem oraz wzrost wykorzystywania wzornictwa w działalności firmy, co przełoży się na wdrożenie nowych produktów i usług na rynek. Dzięki realizacji projektu na rynek zostaną wprowadzone innowacyjne produkty w branży sprzętu audio co wpłynie na podniesienie konkurencyjności przedsiębiorstwa na rynku docelowym. Cele strategiczne projektu: 1. Wprowadzenie wzornictwa jako elementu strategii oraz wprowadzenie wzornictwa do firmy. 2. Rozpoczęcie zmiany sposobu produkcji opartej głównie na outsourcingu na produkcję bazującą na własnych zasobach. 3. Wdrożenie do produkcji znacznie ulepszonych urządzeń audio klasy standard oraz nowych usług. 4. Wdrożenie do produkcji nowych produktów klasy premium wspieranych nowymi usługami. 5. Oferowanie customizowanych produktów klientom preferujących zarówno tradycyjne, analogowe urządzenia oraz rozwiązań dla przyszłych pokoleń, ceniących wygodę jaką dają nowe technologie. 6. Wdrożenie do produkcji, nowych i innowacyjnych produktów oraz rozpoczęcie budowania tożsamości marki. Bycie liderem i znaczące wyróżnienie oferty poprzez wzornictwo. 7. Lifting logo Fezz Audio i nowa komunikacja wizualna. 8. Rebranding marki Toroidy.
Twój opis projektu
MiAby dodać zdjęcie, opis lub załączyć inne materiały dotyczące projektu, powinieneś wypełnić poniższy formularz. Po kliknięciu przycisku „wyślij” zostanie przesłana do Ciebie wiadomość e-mail z prośbą o potwierdzenie. Do przesłania formularza niezbędne jest zaakceptowanie Regulaminu Mapy Dotacji UE oraz zgoda na przetwarzanie danych osobowych. Materiały zostaną przesłane do redaktora serwisu, który po sprawdzeniu opublikuje je na stronie.