Przejdź do treści Kontakt Regulamin
UE logo
tytuł projektu

Wsparcie na utrzymanie działalności firmy Galaxy Rest Spółka z ograniczoną działalnością spółka komandytowa

nazwa beneficjenta
GALAXY REST SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ DZIAŁALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA
wartość projektu
23 535,33 zł
dofinansowanie z UE
23 535,33 zł
Województwo
dolnośląskie
Powiat
m. Wrocław
program
Regionalny Program Operacyjny Województwa Dolnośląskiego 2014-2020
działanie
1.5. Rozwój produktów i usług w MŚP
fundusz
Europejski Fundusz Rozwoju Regionalnego
perspektywa
2014 - 2020

Problemy przedsiębiorstwa w związku z pojawieniem się pandemii: Jednym z głównych problemów jest utrata całkowitych przychodów w czasie pandemii oraz dramatyczny spadek przychodów po ustaniu pandemii. Powyższa sytuacja spowodowała, że lokal gastronomiczny został na ten czas całkowicie zamknięty. Wszyscy pracownicy zostali odesłani do domu. Koszty czynszów, opłat administracyjnych wynajętego lokalu pozostały bez zmian (brak porozumienia z Wynajmującym co do redukcji kosztów). Półprodukty zostały zmarnowane i przeterminowane. Musiały zostać utylizowane. W momencie „poluzowywania” gospodarki i jej „odmrażania” nasza działalność w lokalu została przeorganizowana do zaistniałej sytuacji. Zastosowanie dodatkowych środków bezpieczeństwa w lokalu wymagały dodatkowych nakładów finansowych. Lokal został otwarty w bardzo ograniczonym czasie. Obrót był bardzo niski porównując do wysokości obrotu z przed pandemii. Taka sytuacja wymagała od nas zmniejszenia ilości etatów lub ograniczenia wymiarów godzin pracy. Z każdym dniem „odmrażania” gospodarki sytuacja polepszała się i przychody nieznacznie wzrastały. Nie mniej jednak dalej spółka wciąż funkcjonuje na granicy opłacalności lub na stracie. Stan zatrudnienia musiał być ograniczony lub zredukowany. W miesiącu maju, podczas całkowitego otwarcia lokali gastronomicznych, klient dalej nie pojawiał się w lokalu. Pracownicy okolicznych biur- nasi klienci- do dnia dzisiejszego nie wrócili do pracy. Brak klientów zewnętrznych lokalnych oraz turystów, skutecznie ogranicza osiągnięcie rentowności naszej spółki. Nasze zespoły – kelnerzy, bariści i kucharze zostali zatrzymania w ograniczonym czasie pracy, albo planujemy ich redukcję. Potrzeba realizacji projektu: Uzyskanie bezzwrotnego dofinansowania ze środków UE pozwoli nam opłacić wynagrodzenia dla pracowników na kolejne min. 3 miesiące, opłacić czynsze za lokal (które są wysokie w stosunku do generowanych dzisiaj przychodów) a tym samym utrzymać rentowność w przedsiębiorstwie. A12

Twój opis projektu

MiAby dodać zdjęcie, opis lub załączyć inne materiały dotyczące projektu, powinieneś wypełnić poniższy formularz. Po kliknięciu przycisku „wyślij” zostanie przesłana do Ciebie wiadomość e-mail z prośbą o potwierdzenie. Do przesłania formularza niezbędne jest zaakceptowanie Regulaminu Mapy Dotacji UE oraz zgoda na przetwarzanie danych osobowych. Materiały zostaną przesłane do redaktora serwisu, który po sprawdzeniu opublikuje je na stronie.

Dodaj zdjęcia project photos
Dodaj film lub prezentację project films
Opis projektu
Description of the project

Oświadczam, że zapoznałem się z Regulaminem Serwisu internetowego Mapa Dotacji UE i akceptuję jego postanowienia.

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych, wpisanych w formularzu kontaktowym, w celu udzielenia odpowiedzi na wiadomość. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1) (RODO), informuję, że:

1. administratorem danych osobowych przetwarzanych w Ministerstwie Funduszy i Polityki Regionalnej, z siedzibą pod adresem: ul. Wspólna 2/4 00-926 Warszawa, jest Minister Funduszy i Polityki Regionalnej;

2. dane osobowe przetwarzane będą w celu udzielenia odpowiedzi na wiadomość, na podstawie przepisów art. 6 ust. 1 lit. a) RODO;

3. dane osobowe mogą być udostępniane innym organom uprawnionym na podstawie stosownych przepisów do uzyskania danych;

4. w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje prawo: – żądania dostępu do treści swoich danych osobowych, ich sprostowania lub ograniczenia przetwarzania, – wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych osobowych, – cofnięcia zgody na przetwarzanie w dowolnym momencie, – wniesienia skargi do organu nadzorczego – Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych;

5. dane osobowe nie podlegają zautomatyzowanemu przetwarzaniu, w celu podejmowania decyzji, w tym profilowaniu;

6. dane kontaktowe do Inspektora ochrony danych w Ministerstwie Funduszy i Polityki Regionalnej: Inspektor Ochrony Danych, Ministerstwo Funduszy i Polityki Regionalnej, adres ul. Wspólna 2/4 00-926 Warszawa, adres e-mail: IOD@miir.gov.pl.