Przejdź do treści Kontakt Regulamin
UE logo
tytuł projektu

Wsparcie na utrzymanie działalności firmy MAG Grzegorz Malcherek.

nazwa beneficjenta
MAG GRZEGORZ MALCHEREK
wartość projektu
23 535,33 zł
dofinansowanie z UE
23 535,33 zł
Województwo
dolnośląskie
Powiat
m. Wrocław
program
Regionalny Program Operacyjny Województwa Dolnośląskiego 2014-2020
działanie
1.5. Rozwój produktów i usług w MŚP
fundusz
Europejski Fundusz Rozwoju Regionalnego
perspektywa
2014 - 2020

W wyniku wybuchu pandemii spowodowanej COVID–19 na terenie całego kraju firma MAG Grzegorz Malcherek zmuszona była zamknąć swoje dwie restaurację, działające pod nazwą„Kontynuacja”.Od marca do maja restauracja działała jedynie w sposób „na wynos”,spadek przychodów firmy w newralgicznym miesiącu tj.kwietniu wyniósł aż 75,48% % w stosunku do średniej przychodów z 2019r.Spadek liczby klientów wyniósł średnio o70%, z tego powodu firma musiała zrezygnować z pracowników studentów zatrudnionych na umowę – zlecenie. Bezpośrednie straty spowodowane przeterminowaniem się lub zepsuciem produktów (owoce, warzywa, mięso, ciasta, piwo kraftowe) wyniosły ok.6 tys.zł miesięcznie, miesięczne koszty (czynsze, kredyty, księgowość, media, promocja, utrzymanie czystości, środki ochrony osobistej, itp.), koszty wynagrodzeń w okolicach 18tys.miesięcznie,przyczyniły się do tego że firma zaczęła tracić płynność finansową. Pomimo otwarcia lokali w drugiej połowie maja, spadek liczby klientów w porównaniu do tego samego okresu sprzed roku wynosi około 70%. Skutki epidemii to nie tylko pogorszenie kondycji Wnioskodawcy ale także firm z którymi Wnioskodawca współpracuję–dostawcy lokalnych produktów, kontrahenci, handlowcy, a przede wszystkim osoby zatrudnione.Mimo otwarcia lokali nie da się przyjąć więcej klientów, aby nadrobić straty powstałe w wyniku pandemii, ograniczenia związane z liczbą klientów/m2 także nie pozwalają odrobić strat.Lokal dużą sprzedaż realizował wśród turystów(których obecnie nie ma) oraz w ramach zabaw integracyjnych, spotkań pracowniczych, spotkań grup tematycznych itp.,których w normalnych warunkach jest w miesiącach marzec- maj znacząca ilość.Środki uzyskane z dotacji przeznaczone będą na pokrycie bieżących kosztów funkcjonowania tj.opłatę czynszów, wynagrodzenia pracowników, usługi księgowości, działania marketingowe, spłatę zobowiązań, uregulowanie płatności dla kontrahentów.

Twój opis projektu

MiAby dodać zdjęcie, opis lub załączyć inne materiały dotyczące projektu, powinieneś wypełnić poniższy formularz. Po kliknięciu przycisku „wyślij” zostanie przesłana do Ciebie wiadomość e-mail z prośbą o potwierdzenie. Do przesłania formularza niezbędne jest zaakceptowanie Regulaminu Mapy Dotacji UE oraz zgoda na przetwarzanie danych osobowych. Materiały zostaną przesłane do redaktora serwisu, który po sprawdzeniu opublikuje je na stronie.

Dodaj zdjęcia project photos
Dodaj film lub prezentację project films
Opis projektu
Description of the project

Oświadczam, że zapoznałem się z Regulaminem Serwisu internetowego Mapa Dotacji UE i akceptuję jego postanowienia.

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych, wpisanych w formularzu kontaktowym, w celu udzielenia odpowiedzi na wiadomość. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1) (RODO), informuję, że:

1. administratorem danych osobowych przetwarzanych w Ministerstwie Funduszy i Polityki Regionalnej, z siedzibą pod adresem: ul. Wspólna 2/4 00-926 Warszawa, jest Minister Funduszy i Polityki Regionalnej;

2. dane osobowe przetwarzane będą w celu udzielenia odpowiedzi na wiadomość, na podstawie przepisów art. 6 ust. 1 lit. a) RODO;

3. dane osobowe mogą być udostępniane innym organom uprawnionym na podstawie stosownych przepisów do uzyskania danych;

4. w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje prawo: – żądania dostępu do treści swoich danych osobowych, ich sprostowania lub ograniczenia przetwarzania, – wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych osobowych, – cofnięcia zgody na przetwarzanie w dowolnym momencie, – wniesienia skargi do organu nadzorczego – Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych;

5. dane osobowe nie podlegają zautomatyzowanemu przetwarzaniu, w celu podejmowania decyzji, w tym profilowaniu;

6. dane kontaktowe do Inspektora ochrony danych w Ministerstwie Funduszy i Polityki Regionalnej: Inspektor Ochrony Danych, Ministerstwo Funduszy i Polityki Regionalnej, adres ul. Wspólna 2/4 00-926 Warszawa, adres e-mail: IOD@miir.gov.pl.