Przejdź do treści Kontakt Regulamin
UE logo
tytuł projektu

Wsparcie na utrzymanie „Domowych Smaków” w Siechnicah

nazwa beneficjenta
INVESTMENT GROUP RENATA RÓŻYCKA, ELŻBIETA KAPROŃ SPÓŁKA CYWILNA
wartość projektu
52 626,60 zł
dofinansowanie z UE
52 626,60 zł
Województwo
dolnośląskie
Powiat
wrocławski
program
Regionalny Program Operacyjny Województwa Dolnośląskiego 2014-2020
działanie
1.5. Rozwój produktów i usług w MŚP
fundusz
Europejski Fundusz Rozwoju Regionalnego
perspektywa
2014 - 2020

W czasie pandemii brak możliwości sprzedaży posiłków w lokalu, spowodowało, iż sytuacja firmy drastycznie się zmieniła.Zostały podjęte środki zaradcze: -sprzedaż tylko na wynos i z dowozem, podpisano umowę z pyszne.pl -minimalizacja menu -likwidacja ogródka na zewn. -skrócenie czasu pracy lokalu i zamknięcie w soboty -obniżenie wymiaru czasu pracy o 20% Powyższe nie przyniosło zamierzonych efektów, nastąpił bardzo duży spadek liczby klientów i obrotów. W etapie luzowania ograniczeń, modyfikacja sposobu prowadzenia działal. w lokalu posiadającym 19 miejsc, pozwoliła na przyjęcie w jednym czasie 6 osób, ze wzgl. na limity liczby gości i odległości między nimi oraz obawy klientów dot. bezpieczeństwa i zdrowia–to wszystko nie wpłynęło pozytywnie na kondycję firmy. Koszty utrzymania firmy w czasie pandemii: Czynsz–3321 zł Media–śred.1250 zł Leasing–574,14 zł Usł.księgowe–455,10 zł Wynagrodzenia–śred.8746 zł ZUS-śred.3720 zł Zakup towaru–śred.10-12 tyś.zł Firma doświadczyła znacznych ograniczeń i nie może prowadzić działalności bez zakłóceń,ma problem z płynnością finansową i ze sprzedażą towarów. Realizacja projektu przyczyni się do: -utrzymania personelu -rozwinięcia działań w zakresie dowozów posiłków -przywrócenie bogatszego menu -przywrócenia pracy lokalu w godz. 11-19 i w soboty -przywrócenie ogródka na zewnątrz -podjęcia działań marketingowych w celu pozyskania klientów. Wnioskodawca obawia się, iż bez pomocy zewnętrznego dofinansowania, nie będzie w stanie utrzymać firmy. Do chwili obecnej skorzystano z dofinansowania do wynagrodzeń (50% przez 3 m-ce: IV,V,VI), zwolnienia z ZUS oraz subwencji, co wpłynęło na utrzymanie się w trudnym okresie i utrzymanie zatrudnienia. Działalność lokalu i powrót do obrotów sprzed pandemii wymaga czasu,obroty są ograniczone, a rentowność zdecydowanie niższa, to znacząco wpłynęło na pogorszenie kondycji firmy i obawy o utrzymanie się na rynku, co bezwzględnie wymaga dodatkowych środków, aby utrzymać płynność finansową firmy.

Twój opis projektu

MiAby dodać zdjęcie, opis lub załączyć inne materiały dotyczące projektu, powinieneś wypełnić poniższy formularz. Po kliknięciu przycisku „wyślij” zostanie przesłana do Ciebie wiadomość e-mail z prośbą o potwierdzenie. Do przesłania formularza niezbędne jest zaakceptowanie Regulaminu Mapy Dotacji UE oraz zgoda na przetwarzanie danych osobowych. Materiały zostaną przesłane do redaktora serwisu, który po sprawdzeniu opublikuje je na stronie.

Dodaj zdjęcia project photos
Dodaj film lub prezentację project films
Opis projektu
Description of the project

Oświadczam, że zapoznałem się z Regulaminem Serwisu internetowego Mapa Dotacji UE i akceptuję jego postanowienia.

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych, wpisanych w formularzu kontaktowym, w celu udzielenia odpowiedzi na wiadomość. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1) (RODO), informuję, że:

1. administratorem danych osobowych przetwarzanych w Ministerstwie Funduszy i Polityki Regionalnej, z siedzibą pod adresem: ul. Wspólna 2/4 00-926 Warszawa, jest Minister Funduszy i Polityki Regionalnej;

2. dane osobowe przetwarzane będą w celu udzielenia odpowiedzi na wiadomość, na podstawie przepisów art. 6 ust. 1 lit. a) RODO;

3. dane osobowe mogą być udostępniane innym organom uprawnionym na podstawie stosownych przepisów do uzyskania danych;

4. w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje prawo: – żądania dostępu do treści swoich danych osobowych, ich sprostowania lub ograniczenia przetwarzania, – wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych osobowych, – cofnięcia zgody na przetwarzanie w dowolnym momencie, – wniesienia skargi do organu nadzorczego – Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych;

5. dane osobowe nie podlegają zautomatyzowanemu przetwarzaniu, w celu podejmowania decyzji, w tym profilowaniu;

6. dane kontaktowe do Inspektora ochrony danych w Ministerstwie Funduszy i Polityki Regionalnej: Inspektor Ochrony Danych, Ministerstwo Funduszy i Polityki Regionalnej, adres ul. Wspólna 2/4 00-926 Warszawa, adres e-mail: IOD@miir.gov.pl.