Przejdź do treści Kontakt Regulamin
UE logo
tytuł projektu

Wsparcie na utrzymanie działalności firmy Exploring Events Spółka Cywilna

nazwa beneficjenta
EXPLORING EVENTS SPÓŁKA CYWILNA MAREK MICHALAK MICHAŁ GŁÓD
wartość projektu
33 283,98 zł
dofinansowanie z UE
33 283,98 zł
Województwo
dolnośląskie
Powiat
program
Regionalny Program Operacyjny Województwa Dolnośląskiego 2014-2020
działanie
1.5. Rozwój produktów i usług w MŚP
fundusz
Europejski Fundusz Rozwoju Regionalnego
perspektywa
2014 - 2020

Problemy spółki w związku z Covid-19: – Spadek liczby klientów – rezygnacja ponad 95% klientów ze zleceń – od marca do czerwca 2020 zrealizowano 3 projekty dla 2 klientów. Dla porównania w tym samym czasie w 2019 roku spółka zrealizowała 42 projekty dla 36 klientów. Spadek przychodów z tym związany widać w podanej w dalszej części wniosku kwocie średnich obrotów miesięcznych. – Zastój w branży imprez i spotkań – w dalszym ciągu brak możliwości realizacji większych imprez integracyjnych, firmowych i rozrywkowych. Ograniczenia i restrykcje wprowadzone zarówno na poziomie ogólnokrajowym jak i wewnętrzne ograniczenia naszych klientów w praktyce oznaczają brak możliwości realizacji imprez, które stanowią podstawowe źródło przychodów spółki. – Konieczność utrzymania miejsc pracy – 2 osoby współpracujące zatrudnione na umowy zlecenie oraz jedna osoba zatrudniona na 1/5 etatu, zatrudnione od początku działalności spółki. – Stałe koszty spółki: wynagrodzenia i ubezpieczenie społeczne dla wspólników, pracowników oraz osób współpracujących spółki (razem 5 osób), wynajem biura i powierzchni magazynowych (dwa magazyny) wraz z opłatami za media oraz usługi telekomunikacyjne (internet, telefony służbowe). Potrzeba realizacji projektu: – Przede wszystkim brak możliwości określenia, kiedy branża zacznie funkcjonować. Na chwilę obecną przestój w branży wynosi co najmniej 6 miesięcy. Nie da się określić, czy i w jakim stopniu wróci zaufanie klientów do form imprez oferowanych przez spółkę. Wymusza to na spółce działania adaptacyjne w związku z nowymi realiami w branży oraz konieczność utrzymania spółki bez wyraźnej perspektywy poprawy. – Potrzeba utrzymania miejsc pracy i wypłaty wynagrodzeń pracownikom, w miarę możliwości na niezmienionym poziomie oraz utrzymanie biura i powierzchni magazynowych i zasobów spółki (np. kostiumy i rekwizyty). Otrzymana pomoc posłuży za kapitał obrotowy spółki, używany na bieżąco do opłacania niezbędnych stałych opłat i wynagrodzeń.

Twój opis projektu

MiAby dodać zdjęcie, opis lub załączyć inne materiały dotyczące projektu, powinieneś wypełnić poniższy formularz. Po kliknięciu przycisku „wyślij” zostanie przesłana do Ciebie wiadomość e-mail z prośbą o potwierdzenie. Do przesłania formularza niezbędne jest zaakceptowanie Regulaminu Mapy Dotacji UE oraz zgoda na przetwarzanie danych osobowych. Materiały zostaną przesłane do redaktora serwisu, który po sprawdzeniu opublikuje je na stronie.

Dodaj zdjęcia project photos
Dodaj film lub prezentację project films
Opis projektu
Description of the project

Oświadczam, że zapoznałem się z Regulaminem Serwisu internetowego Mapa Dotacji UE i akceptuję jego postanowienia.

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych, wpisanych w formularzu kontaktowym, w celu udzielenia odpowiedzi na wiadomość. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1) (RODO), informuję, że:

1. administratorem danych osobowych przetwarzanych w Ministerstwie Funduszy i Polityki Regionalnej, z siedzibą pod adresem: ul. Wspólna 2/4 00-926 Warszawa, jest Minister Funduszy i Polityki Regionalnej;

2. dane osobowe przetwarzane będą w celu udzielenia odpowiedzi na wiadomość, na podstawie przepisów art. 6 ust. 1 lit. a) RODO;

3. dane osobowe mogą być udostępniane innym organom uprawnionym na podstawie stosownych przepisów do uzyskania danych;

4. w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje prawo: – żądania dostępu do treści swoich danych osobowych, ich sprostowania lub ograniczenia przetwarzania, – wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych osobowych, – cofnięcia zgody na przetwarzanie w dowolnym momencie, – wniesienia skargi do organu nadzorczego – Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych;

5. dane osobowe nie podlegają zautomatyzowanemu przetwarzaniu, w celu podejmowania decyzji, w tym profilowaniu;

6. dane kontaktowe do Inspektora ochrony danych w Ministerstwie Funduszy i Polityki Regionalnej: Inspektor Ochrony Danych, Ministerstwo Funduszy i Polityki Regionalnej, adres ul. Wspólna 2/4 00-926 Warszawa, adres e-mail: IOD@miir.gov.pl.