Przejdź do treści Kontakt Regulamin
UE logo
tytuł projektu

Wsparcie na utrzymanie działalności Zespołu Domów Wczasowych Szklarska Poręba należącego do firmy Relax-tour Sp.z o.o.

nazwa beneficjenta
RELAX-TOUR SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
wartość projektu
133 135,92 zł
dofinansowanie z UE
133 135,92 zł
Województwo
projekt ogólnopolski
Powiat
program
Regionalny Program Operacyjny Województwa Dolnośląskiego 2014-2020
działanie
1.5. Rozwój produktów i usług w MŚP
fundusz
Europejski Fundusz Rozwoju Regionalnego
perspektywa
2014 - 2020

Problemy przedsiębiorstwa w związku z pojawieniem się pandemii: W związku z zamknięciem wszystkich obiektów hotelarskich spółki 15 pracowników zostało odesłanych na przestój ekonomiczny, a 13 pracownikom zostały obniżone etaty oraz zostali odesłani do wykonywania zadań nie związanych z działalnością operacyjną obiektów. W kwietniu 2020 r. nastąpił spadek ilości klientów do zera, a w związku z tym prawie 100% spadek przychodów całego przedsiębiorstwa, co uniemożliwiło terminową spłatę zobowiązań związanych z działalnością całego przedsiębiorstwa oraz pokrycie kosztów stałych związanych z utrzymaniem obiektów. Potrzeba realizacji projektu: Pomimo wznowienia działalności obiektów, przedsiębiorstwo w dalszym ciągu boryka się ze zmniejszoną wielkością obrotów w stosunku do zeszłego roku, ze względu na dużo mniejsze zainteresowania świadczonymi usługami hotelarskimi ze strony potencjalnych klientów. Ze względu na strach przed zakażeniem ruch turystyczny w miejscowościach, w których zlokalizowane są obiekty uległ znacznemu zmniejszeniu. Pomoc będzie przeznaczona na wypłatę wynagrodzeń i ubezpieczeń społecznych w kolejnych miesiącach oraz pokrycie bieżących kosztów związanych z działalnością obiektów, a także zapłatę zobowiązań, które zostały odroczone w związku z wybuchem pandemii. Pomimo zmniejszonego obłożenia we wszystkich obiektach, koszty stałe a także koszty utrzymania pracowników pozostają na tym samym poziomie, natomiast wzrosły koszty zakupu środków chemicznych oraz środków ochrony bezpośredniej dla pracowników w związku z wprowadzonymi obostrzeniami dotyczącymi dezynfekcji pomieszczeń i wyposażenia. Pomoc będzie również przeznaczona na pokrycie kosztów związanych z zakupem tych środków. W związku z tym, że skala przychodów utraconych w wyniku wybuchu pandemii ma długotrwały wpływ na zdolność przedsiębiorstwa do pokrycia bieżących kosztów działalności, uzyskanie pomocy jest niezbędne dla utrzymania zadeklarowanego zatrudnienia

Twój opis projektu

MiAby dodać zdjęcie, opis lub załączyć inne materiały dotyczące projektu, powinieneś wypełnić poniższy formularz. Po kliknięciu przycisku „wyślij” zostanie przesłana do Ciebie wiadomość e-mail z prośbą o potwierdzenie. Do przesłania formularza niezbędne jest zaakceptowanie Regulaminu Mapy Dotacji UE oraz zgoda na przetwarzanie danych osobowych. Materiały zostaną przesłane do redaktora serwisu, który po sprawdzeniu opublikuje je na stronie.

Dodaj zdjęcia project photos
Dodaj film lub prezentację project films
Opis projektu
Description of the project

Oświadczam, że zapoznałem się z Regulaminem Serwisu internetowego Mapa Dotacji UE i akceptuję jego postanowienia.

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych, wpisanych w formularzu kontaktowym, w celu udzielenia odpowiedzi na wiadomość. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1) (RODO), informuję, że:

1. administratorem danych osobowych przetwarzanych w Ministerstwie Funduszy i Polityki Regionalnej, z siedzibą pod adresem: ul. Wspólna 2/4 00-926 Warszawa, jest Minister Funduszy i Polityki Regionalnej;

2. dane osobowe przetwarzane będą w celu udzielenia odpowiedzi na wiadomość, na podstawie przepisów art. 6 ust. 1 lit. a) RODO;

3. dane osobowe mogą być udostępniane innym organom uprawnionym na podstawie stosownych przepisów do uzyskania danych;

4. w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje prawo: – żądania dostępu do treści swoich danych osobowych, ich sprostowania lub ograniczenia przetwarzania, – wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych osobowych, – cofnięcia zgody na przetwarzanie w dowolnym momencie, – wniesienia skargi do organu nadzorczego – Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych;

5. dane osobowe nie podlegają zautomatyzowanemu przetwarzaniu, w celu podejmowania decyzji, w tym profilowaniu;

6. dane kontaktowe do Inspektora ochrony danych w Ministerstwie Funduszy i Polityki Regionalnej: Inspektor Ochrony Danych, Ministerstwo Funduszy i Polityki Regionalnej, adres ul. Wspólna 2/4 00-926 Warszawa, adres e-mail: IOD@miir.gov.pl.