Przejdź do treści Kontakt Regulamin
UE logo
tytuł projektu

E-usługi dla Miasta Żyrardowa

nazwa beneficjenta
MIASTO ŻYRARDÓW
wartość projektu
2 518 543,54 zł
dofinansowanie z UE
1 649 414,64 zł
Województwo
mazowieckie
Powiat
żyrardowski
program
Regionalny Program Operacyjny Województwa Mazowieckiego na lata 2014-2020
działanie
2.1. E-usługi
fundusz
Europejski Fundusz Rozwoju Regionalnego
perspektywa
2014 - 2020

Wnioskodawcą Projektu „E-usługi dla Miasta Żyrardów” jest Miasto Żyrardów. Jest to miasto w województwie mazowieckim, w powiecie żyrardowskim. Projekt zlokalizowany zostanie w Urzędzie Miasta Żyrardowa, przy Pl. Jana Pawła II 1 i 2 oraz ul. Mireckiego 56 w Żyrardowie. Łączna kwota projektu inwestycyjnego brutto wynosi 2 556 998,52 zł, z czego wydatki kwalifikowane stanowią 2 092 324,00 zł. Celem głównym (bezpośrednim) projektu jest poprawa dostępu do usług publicznych świadczonych elektronicznie poprzez informatyzację Urzędu Miasta Żyrardowa. Dzięki wdrożeniu projektu interesanci Urzędu przy użyciu sieci Internet otrzymają dostęp do administracji publicznej m. in. poprzez dostępność w jednym miejscu wniosków, deklaracji, pism, dokumentów w wersji elektronicznej. Cele projektu są zgodne z założeniami Strategii Zintegrowanych Inwestycji Terytorialnych dla Warszawskiego Obszaru Funkcjonalnego 2014-2020+, w tym szczególnie z jednym z jej trzech celów, tj. „Zwiększenie dostępności usług publicznych”. Projekt będzie realizowany w latach 2020-2022. System wdrożony w projekcie pozwoli na korzystanie z e-usług udostępnianych przez Miasto z wykorzystaniem m.in. platformy e-PUAP. Udostępnionych zostanie 8 nowych e-usług, w tym 3 na 5 poziomie dojrzałości (personalizacja) i 5 na 3 poziomie dojrzałości, tj.: E-zobowiązania, E-odpady, E-karta mieszkańca, E-rejestry, E-rada/e-sesja, Edodatki mieszkaniowe, E-konsultacje społeczne, E-budżet obywatelski . W ramach projektu zostaną zakupione licencje, sprzęt, usługi wdrożeniowe a także przeprowadzone szkolenia. Wszystkie e-usługi planowane do wdrożenia w niniejszym projekcie są skierowane do licznej grupy odbiorców jaką stanowią mieszkańcy. Projekt zakłada 4 zadania: 1. Prace przygotowawcze i realizacyjne (III kw. 2020-II kw. 2022), 2. Zakup licencji, wdrożenia i szkolenia (IV kw.2021-II kw. 2022), 3. Zakup środków trwałych (III kw. 2021), 4. Promocja Projektu (I kw. 2021-II kw. 2022).

Twój opis projektu

MiAby dodać zdjęcie, opis lub załączyć inne materiały dotyczące projektu, powinieneś wypełnić poniższy formularz. Po kliknięciu przycisku „wyślij” zostanie przesłana do Ciebie wiadomość e-mail z prośbą o potwierdzenie. Do przesłania formularza niezbędne jest zaakceptowanie Regulaminu Mapy Dotacji UE oraz zgoda na przetwarzanie danych osobowych. Materiały zostaną przesłane do redaktora serwisu, który po sprawdzeniu opublikuje je na stronie.

Dodaj zdjęcia project photos
Dodaj film lub prezentację project films
Opis projektu
Description of the project

Oświadczam, że zapoznałem się z Regulaminem Serwisu internetowego Mapa Dotacji UE i akceptuję jego postanowienia.

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych, wpisanych w formularzu kontaktowym, w celu udzielenia odpowiedzi na wiadomość. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1) (RODO), informuję, że:

1. administratorem danych osobowych przetwarzanych w Ministerstwie Funduszy i Polityki Regionalnej, z siedzibą pod adresem: ul. Wspólna 2/4 00-926 Warszawa, jest Minister Funduszy i Polityki Regionalnej;

2. dane osobowe przetwarzane będą w celu udzielenia odpowiedzi na wiadomość, na podstawie przepisów art. 6 ust. 1 lit. a) RODO;

3. dane osobowe mogą być udostępniane innym organom uprawnionym na podstawie stosownych przepisów do uzyskania danych;

4. w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje prawo: – żądania dostępu do treści swoich danych osobowych, ich sprostowania lub ograniczenia przetwarzania, – wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych osobowych, – cofnięcia zgody na przetwarzanie w dowolnym momencie, – wniesienia skargi do organu nadzorczego – Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych;

5. dane osobowe nie podlegają zautomatyzowanemu przetwarzaniu, w celu podejmowania decyzji, w tym profilowaniu;

6. dane kontaktowe do Inspektora ochrony danych w Ministerstwie Funduszy i Polityki Regionalnej: Inspektor Ochrony Danych, Ministerstwo Funduszy i Polityki Regionalnej, adres ul. Wspólna 2/4 00-926 Warszawa, adres e-mail: IOD@miir.gov.pl.