Wzrost konkurencyjności firmy Luwix Zajkowski Sp. J. przez wdrożenie innowacyjnych produktów
Przedmiotem projektu jest wdrożenie innowacyjnego procesu produkcji, wprowadzającego do oferty firmy udoskonalone produkty w postaci paneli ogrodzeniowych, o nowych właściwościach. Udoskonalenie nowego produktu dotyczy polepszenia jakości zgrzewu i podwyższenie odporności antykorozyjnej poprzez możliwość domalowania dokładnego miejsca zgrzewu. W zakres projektu wchodzi zakup maszyn i urządzeń: linię do produkcji paneli ogrodzeniowych, prościarki – 3 sztuki, kompresor, suwnica mobilna oraz oprogramowania do urządzeń i podprowadzenie instalacji elektrycznych. Cele projektu: Wprowadzanie na rynek ulepszonego rodzaju produktu poprzez wdrożenie wyników prac B+R, wartość bazowa: 0, wartość docelowa: 1, rok osiągnięcia: 2021. Wprowadzanie na rynek ulepszonej technologii poprzez wdrożenie wyników prac B+R, wartość bazowa: 0, wartość docelowa: 1, rok osiągnięcia: 2021. Wzrost zatrudnienia w przedsiębiorstwie: wartość bazowa:0, wartość docelowa: 2, rok osiągnięcia: 2021. Grupą docelową projektu są pracownicy przedsiębiorstwa LUWIX ZAJKOWSKI SPÓŁKA JAWNA, którzy będą wykorzystywać powstałą w ramach realizacji infrastrukturę oraz odbiorcy ulepszonych produktów, które powstaną w wyniku realizacji projektu m.in. firmy, które zajmują się sprzedażą paneli i słupków ogrodzeniowych oraz furtek i bram ogrodzeniowych, jak również obsługą dużych firm budowlanych i wynajmem deskowań i szalunków. Grupą docelową projektu są również odbiorcy końcowi, którzy wykorzystają ulepszony produkt.
Your project description
To add a photo, description, specify a location or attach other materials about the project, you should fill out the form below. After clicking the “send” button, a message will be sent to you e-mail asking for confirmation. You must accept to submit the form. The EU Dot Map Guidelines and consent to the processing of personal data. materials will be sent to the editor of the site, who will publish it on the website after verification test.