PRZECIWDZIAŁANIE PANDEMII COVID19 W FIRMIE 4P JAROSŁAW ZIELIŃSKI POPRZEZ ZAKUP WYPOSAŻENIA W POSTACI FOOD TRUCKA SPEŁNIAJĄCEGO WYMAGANIA SANITARNE.
CELEM PROJEKTU JEST NIWELOWANIE NEGATYWNYCH KONSEKWENCJI EPIDEMII COVID-19 POPRZEZ ZAPEWNIENIE MOBILNEGO PUNKTU SPRZEDAŻY OFEROWANYCH PRODUKTÓW.URUCHOMIONA DODATKOWA SPRZEDAŻ SKIEROWANA BĘDZIE ZARÓWNO DO TURYSTÓW ( W SEZONIE TURYSTYCZNYM) , JAK I DO LOKALNIE ZWIĘKSZAJĄCYCH SIĘ GRUP KLIENTÓW – TAKŻE W WYNIKU PANDEMII ( PRZYKŁADROWERZYŚCI) , PODCZAS IMPREZ SPORTOWYCH( NA TERENIE WOJEWODZTWA POMORSKIEGO) ORAZ PRZY POPULARNYCH ŚCIEŻKACH ROWEROWYCH, NA TERENIE TRÓJMIASTA. PROJEKT POŚREDNIO WPISUJE SIĘ TAKŻE W CEL SZCZEGÓŁOWY:ZWIĘKSZONA ZDOLNOŚĆ MŚP DO ROZWIJANIA PRODUKTÓW I USŁUG, W TYM POPRZEZ ZASTOSOWANIE INNOWACJI. W WYNIKU REALIZACJI PROJEKTU BĘDĄ WPROWADZONE NOWE PRODUKTY- BATONY ENERGETYCZNE, NAPOJE PROTEINOWE (NA BAZIE KAWY. PRODUKTY TE BĘDĄ STOSOWNIE ZBILANSOWANE TAK, ABY DOSTARCZYĆ ORGANIZOMOWI SKŁADNIKÓW POTRZEBNYCH KAŻDEMU ROWERZYŚCIE. SĄ TO INNOWACJE W SKALI PRZEDSIĘBIORSTWA. ZARÓWNO PROCESOWE JAK I PRODUKTOWE
Your project description
To add a photo, description, specify a location or attach other materials about the project, you should fill out the form below. After clicking the “send” button, a message will be sent to you e-mail asking for confirmation. You must accept to submit the form. The EU Dot Map Guidelines and consent to the processing of personal data. materials will be sent to the editor of the site, who will publish it on the website after verification test.