Wsparcie Branżowej Szkoły I Stopnia w Kobylinie w zakresie przeciwdziałania negatywnym skutkom COVID-19
Cel projektu: Przeciwdziałanie negatywnym skutkom COVID -19 w zakresie realizacji kształcenia zawodowego poprzez wyposażenie w sprzęt niezbędny do prowadzenia edukacji w formie zdalnej( 49 laptopów, 8 tabletów, 1komputer, zestaw do videokonferencji,3routery,5 kamer i 5 głośników, 30 słuchawek z głośnikami) której wprowadzenie jest skutkiem wystąpienia epidemii COVID-19 Branżowej Szkoły I Stopnia w Kobylinie w okresie od 01.12.2020 do 31.12.2020 r.Grupa docelowa: szkoła branżowa i stopnia w Kobylinie – grupa zgodna z zapisami regulaminu konkursu: RPWP.08.03.01-IZ.00-30-001/20.Rezultat: doposażenie 1 szkoły prowadzącej kształcenie zawodowe w sprzet niezbędny do realizacji podstawy programowej kształcenia zawodowego w trybie zdalnym z uwagi na COVID-19:1. laptopy z oprogramowaniem 49x – dodatkowo do każdego laptopa zew. myszka, która ułatwi pracę w trakcie kształcenia. 2. tablety graficzne x83. komputer z oprogramowaniem wraz systemem antywirusowymx1- pełniący rolę serwera – „zarządzający” sprzetem do kszałcenia zdalnego4. zestaw do wideokonfernecji do 20-30 osób 5. routery wyorzytywane przy przesyłaniu danych w trakcie kształcenia zdalnego x36. kamery i dodatkowo głośniki wykorzytywane przez nauczycieli do wysokiej jakości lekcji x57. mikrofony ze słuchawkami wykorzytywane przez uczniów w trakcie zajęć – kompatybilne z zakupionymi laptopami.Zadania:1.Doposażenie Branżowej Szkoły I Stopnia w Kobylinie w narzędzia niezbędne do realizacji kształcenia zadalnego będącego wynikiem COVID-19
Twój opis projektu
MiAby dodać zdjęcie, opis lub załączyć inne materiały dotyczące projektu, powinieneś wypełnić poniższy formularz. Po kliknięciu przycisku „wyślij” zostanie przesłana do Ciebie wiadomość e-mail z prośbą o potwierdzenie. Do przesłania formularza niezbędne jest zaakceptowanie Regulaminu Mapy Dotacji UE oraz zgoda na przetwarzanie danych osobowych. Materiały zostaną przesłane do redaktora serwisu, który po sprawdzeniu opublikuje je na stronie.