Ekspansja marki Seedia na rynki zagraniczne
SA 42799(2015/X) Przedmiotem projektu jest realizacja planu eksportu poprzez organizację wyjazdów promocyjnych i udział w targach handlowych firmy Seedia Sp. z o.o , a także budowa i wzmacnianie pozycji na rynku międzynarodowym. W ramach zadań realizowanych w programie Go to Brand beneficjent ma zamiar wystąpić jako wystawca na imprezach targowo-wystawienniczych odbywających się na terenach Europy oraz ZEA. Poprzez promocję swoich produktów w ww. miejscach planujemy nawiązać współpracę z wieloma potencjalnymi klientami. Rozpowszechnienie naszej oferty na rynkach zagranicznych spowoduje wzrost eksportu i przyspieszy rozwój firmy. Wnioskodawca wybrał 5 rynków docelowych swojego produktu. Te rynki to: Japonia Niemcy Zjednoczne Emiraty Arabskie Hiszpania Wielka Brytania Wybrane targi zostały dopasowane wedle kategorii w której możliwe jest pokazywanie innowacyjnych produktów z branży elektronicznej.
Twój opis projektu
MiAby dodać zdjęcie, opis lub załączyć inne materiały dotyczące projektu, powinieneś wypełnić poniższy formularz. Po kliknięciu przycisku „wyślij” zostanie przesłana do Ciebie wiadomość e-mail z prośbą o potwierdzenie. Do przesłania formularza niezbędne jest zaakceptowanie Regulaminu Mapy Dotacji UE oraz zgoda na przetwarzanie danych osobowych. Materiały zostaną przesłane do redaktora serwisu, który po sprawdzeniu opublikuje je na stronie.