Wzrost konkurencyjności firmy GLOBAL STRATEG CONSULTING Sp. z o. o. poprzez udział w branżowym programie promocji Polskie Specjalności Żywnościowe.
SA 42799(2015/X) Przedmiotem projektu jest realizacja działań promocyjnych w celu promowania marki produktowej LOFS należącej do firmy GLOBAL STRATEG CONSULTING Sp. z o. o. Będzie on realizowany w ramach Programu promocji branży Polskie Specjalności Żywnościowe. Działania promocyjne będą dotyczyły poza unijnych rynków perspektywicznych – Izrael, Zjednoczone Emiraty Arabskie. Będą realizowane w: Niemczech, ZEA, Izraelu, USA, Kanadzie, Chinach, Rosji i Szwecji. W ramach projektu firma zrealizuje następujące działania promocyjne: -udział jako wystawca w 1 działaniu targowym(ANUGA Kolonia2021)-targi z narodowym stoiskiem promocyjnym -udział w 8 misjach zagranicznych (SIAL AbuDhabi2020, Israfood Tel-Awiw2020, FancyFood San Francisco2021, GulFood Dubaj2021, SIAL Toronto2021, SIAL Szanghaj2021, WorldFood Moskwa2021, Nordic Organic Food Malmo2021 – zwiedzanie targów, nawiązanie kontaktów, spotkania biznesowe z potencjal. kontrahentami. -przygotowanie materiałów informacyjno-promocyjnych (katalogów, gadżetów reklamowych), zastosowanie loga Marki Polskiej Gospodarki oraz pozycjonowania strony internetowej w Internecie. Do czasu uzyskania refundacji projekt będzie finansowany ze środków własnych, Wnioskodawca zabezpieczył środki finansowe na realizację wszystkich zaplanowanych działań.
Your project description
To add a photo, description, specify a location or attach other materials about the project, you should fill out the form below. After clicking the “send” button, a message will be sent to you e-mail asking for confirmation. You must accept to submit the form. The EU Dot Map Guidelines and consent to the processing of personal data. materials will be sent to the editor of the site, who will publish it on the website after verification test.