Czas zawodowców z ZSP nr 5 w Łodzi.
Cel główny podniesienie kompi zaw. 120uczniów (60K) ZSP5, zwiększ.szanse na rynku pracy.do 31.12.2022.Proj jest skierowany do gr docelowych z woj. łódz.. UCZ odbędą staże i praktyki ZAW -150h/ucz., Ucz.wezmą udział w kursach. 10 naucz. weźmie udział w szkoleniach, kursach i studiach podyplomowych, ZSP5 zostanie doposażone w niezbędny sprzęt. Proj zakłada real. typów: 1a, podnoszenie umiejętności, kompetencji oraz uzyskanie kwalifikacji zawodowych przez uczniów i słuchaczy, 1b – doskonalenie umiejętności kompetencji lub kwalifikacji nauczycieli, 1c – wyposażenie/doposażenie pracowni i warsztatów szkolnych , i 4a – doskonalenie umiejętności, kompetencji i kwalifikacji nauczycieli w zakresie stosowanie metod sprzyjających kształceniu, 4b – kształcenie i ozw. u uczniów kompetencji kluczowych oraz umiejętności uniwersalnych. Główne wskaźniki osiągnięte w ramach proj to:• liczba szkół i placówek kształcenia zaw. wykorzystujących doposażenie zakupione dzięki EFS – 2• liczba nauczycieli kształcenia zaw. oraz instruktorów praktycznej nauki zawodu, którzy uzyskali kwal lub nabyli kompetencje po opuszczeniu programu – 10 (7K)• liczba uczniów szkół i placówek kształcenia zaw. uczestniczących w stażach i praktykach u pracodawcy – 120, 60K.W ramach proj realizowane będą zadania:1.Staże zawodowe2.Wsparcie uczniów w zakresie zdobywania uprawnień3.Zajęcia pozalekcyjne 4. Kursy i studia podyplomowe dla nauczycieli5 Wyposażenie pracowni szkolnych i materiały do realizacji szkoleń zaw.6.Doradztwo zawodowe. Realizacja projektu poprzedzona diagnozą (wraz ze spisem inwentarzowym)(zatw. przez organ prowadzący).
Twój opis projektu
MiAby dodać zdjęcie, opis lub załączyć inne materiały dotyczące projektu, powinieneś wypełnić poniższy formularz. Po kliknięciu przycisku „wyślij” zostanie przesłana do Ciebie wiadomość e-mail z prośbą o potwierdzenie. Do przesłania formularza niezbędne jest zaakceptowanie Regulaminu Mapy Dotacji UE oraz zgoda na przetwarzanie danych osobowych. Materiały zostaną przesłane do redaktora serwisu, który po sprawdzeniu opublikuje je na stronie.