Rozwój potencjału marki SUMI poprzez intensyfikację działalności eksportowej na rynku ZEA
SA 42799(2015/X) – promocja oferowanych przez firmę SUMI produktów, – popularyzacja nowych innowacyjnych produktów, które wymagają zwiększonych wysiłków promocyjnych, – budowa relacji z przedstawicielami w ZEA, -dystrybucja materiałów reklamowych – udział w Polsko-Emirackim Forum Biznesu – udział w targach Arab Health 2021 – przeprowadzenie szkolenia produktowego – budowanie świadomości marki wśród użytkowników za granicą, – budowanie długotrwałych relacji z partnerami na świecie poprzez regularne, osobiste spotkania w trakcie imprez, – wzrost konkurencyjności firmy, Zakładamy, że osiągnięcie powyższych celów przyczyni się do osiągnięcia przez firmę SUMI długofalowego wzrostu sprzedaży eksportowej.
Twój opis projektu
MiAby dodać zdjęcie, opis lub załączyć inne materiały dotyczące projektu, powinieneś wypełnić poniższy formularz. Po kliknięciu przycisku „wyślij” zostanie przesłana do Ciebie wiadomość e-mail z prośbą o potwierdzenie. Do przesłania formularza niezbędne jest zaakceptowanie Regulaminu Mapy Dotacji UE oraz zgoda na przetwarzanie danych osobowych. Materiały zostaną przesłane do redaktora serwisu, który po sprawdzeniu opublikuje je na stronie.