Wzrost konkurencyjności firmy NISHA Karol Ryglewicz poprzez internacjonalizację działalności i promocję produktów (olejków do pielęgnacji twarzy) na wybranych rynkach zagranicznych
SA 42799(2015/X) Przedmiotem projektu jest intensyfikacja działalności eksportowej mająca na celu promocję produktu i firmy NISHA Karol Ryglewicz na następujących rynkach zagranicznych: Stany Zjednoczone, Włochy oraz Szwecja. Przedmiotem promocji będą kosmetyki marki Oio Lab – olejki do pielęgnacji twarzy. Produkt ten oraz profil działalności firmy jest zgodny z Programem promocji branży Kosmetyki, a realizacja projektu wpłynie pozytywnie na promocję marki produktowej polskiej gospodarki. Poprzez planowane przedsięwzięcie Wnioskodawca pragnie rozszerzyć swoją działalność eksportową w celu zdobycia nowych rynków zagranicznych, na których będzie miał możliwość pozyskania szerokiej grupy odbiorców, a także będzie mógł nawiązać współpracę z nowymi partnerami i kontrahentami, a w efekcie podpisać kontrakty handlowe. Firma NISHA w ramach projektu weźmie udział w 3 imprezach targowo-wystawienniczych. Podczas targów promowane będzie logo Marki Polskiej Gospodarki (MPG). Wnioskodawca zrealizuje także dodatkowe działania informacyjno-promocyjne. Należy podkreślić, iż projekt jest wykonalny pod względem technicznyM, organizacyjnym i finansowym (Wnioskodawca zagwarantował środki pieniężne na realizację projektu w postaci środków własnych) i nie został jeszcze rozpoczęty.
Your project description
To add a photo, description, specify a location or attach other materials about the project, you should fill out the form below. After clicking the “send” button, a message will be sent to you e-mail asking for confirmation. You must accept to submit the form. The EU Dot Map Guidelines and consent to the processing of personal data. materials will be sent to the editor of the site, who will publish it on the website after verification test.