Internacjonalizacja firmy PANWOOD Paweł Panasiuk na rynku niemieckim.
Projekt internacjonalizacji dotyczy firmy Panwood Paweł Panasiuk, która działa na rynku od ponad 7 lat i zajmuje się produkcją ekologicznego drewna opałowego kominkowego w tym podpałki. Firma posiada siedzibę w województwie podlaskim i prowadzi sprzedaż tylko na terenie Polski. Zgodnie ze strategią rozwoju przyjętą przez firmę, Panwood zamierza zdywersyfikować rynki zbytu, dlatego też w sierpniu 2020 r. został opracowany model biznesowy związany z internacjonalizacją produkcji firmy na rynek niemiecki. Model został opracowany we współpracy z Podlaską Fundacją Rozwoju Regionalnego. PFRR przeprowadziła analizę działalności Wnioskodawcy, potencjału internacjonalizacyjnego produktu oraz specyfiki wybranego rynku zagranicznego i udzieliła doradztwa w zakresie nowego modelu biznesowego i wejścia na nowy rynek. Zgodnie z przeprowadzonymi analizami, najbardziej atrakcyjny rynek dla firmy Panwood to rynek niemiecki. Internacjonalizacja produktów firmy Panwood na ten rynek jest niezbędna, zapewni rozwój firmy, dywersyfikację rynków zbytu, wzrost sprzedaży i zysków, a co za tym idzie wzrost konkurencyjności przedsiębiorstwa. Produkt przeznaczony do internacjonalizacji to drewno opałowe kominkowe. Zadania zaplanowane do przeprowadzenia w ramach przygotowania do wdrożenia modelu biznesowego związanego z internacjonalizacją to: 1. Zakup środków trwałych, 2. Wytworzenie materiałów marketingowych, 3. Udział w targach w charakterze wystawcy.
Twój opis projektu
MiAby dodać zdjęcie, opis lub załączyć inne materiały dotyczące projektu, powinieneś wypełnić poniższy formularz. Po kliknięciu przycisku „wyślij” zostanie przesłana do Ciebie wiadomość e-mail z prośbą o potwierdzenie. Do przesłania formularza niezbędne jest zaakceptowanie Regulaminu Mapy Dotacji UE oraz zgoda na przetwarzanie danych osobowych. Materiały zostaną przesłane do redaktora serwisu, który po sprawdzeniu opublikuje je na stronie.