Przejdź do treści Kontakt Regulamin
UE logo
tytuł projektu

Zmiany w firmie szansą na utrzymanie działalności przedsiębiorstwa

nazwa beneficjenta
ŻYCIE Z PASJĄ ANETTA JAGUSIAK KOWALSKA
wartość projektu
1 615 121,60 zł
dofinansowanie z UE
994 301,42 zł
Województwo
łódzkie
Powiat
piotrkowski
program
Regionalny Program Operacyjny Województwa Łódzkiego na lata 2014-2020
działanie
2.3. Zwiększenie konkurencyjności MŚP
fundusz
Europejski Fundusz Rozwoju Regionalnego
perspektywa
2014 - 2020

Projekt przewiduje utworzenie nowego profilu działalności polegającego na świadczeniu usług transportu medycznego dla zewnętrznych podmiotów leczniczych, przychodni w gminach z terenu powiatu piotrkowskiego (8 POZ) oraz Miasta Piotrków (5 POZ). Ponadto, nowy profil działalności obejmie utworzenie mobilnego podmiotu leczniczego, medyczno – rehabilitacyjny o przyjętej roboczej nazwie, Mobilny Zespół Pomocy Medycznej i Rehabilitacji. Projekt przewiduje również wynajem Ambulansu, dla zabezpieczania imprez masowych Właścicielka firmy posiada wykształcenie wyższe medyczne, pielęgniarskie, praktykuje w zawodzie. W wyniku doświadczenia zawodowego oraz rozeznania rynku stwierdziła, że jest zapotrzebowanie na tego typu usługi i w związku z epidemią, szczególnie się nasiliło. Usługa polegać będzie na świadczeniu usług pielęgniarskich, medycznych, rehabilitacyjnych na zasadzie wizyt domowych, z dojazdami do pacjenta rekonwalescenta do domu i świadczenie usług od zastrzyku po pełną rehabilitację, przewóz osób niepełnosprawnych oraz transport sanitarny. Ponadto, W ramach projektu utworzone będzie1 stanowisko pracy– kierowcy. Funkcję pielęgniarki i rehabilitanta przejmie właścicielka,. W ramach projektu przewiduje się zakup samochodu typu ambulans C – 2 szt., samochodu furgon typu Ambulans , wyposażenia do tych samochodów.. Dofinansowanie pozwoli wrócić do przychodów/obrotów, jakie przedsiębiorstwo osiągało przed wybuchem epidemii. Ponadto pozwoli rozszerzyć zaplecze technologiczne. Projekt realizowany będzie w miejscowości Mąkolice (plac oraz zaplecze biurowe – wkład własny niepieniężny). Projekt realizowany będzie w dwóch etapach i obejmie: 1. Zadanie 1 – Wyposażenie, działania promocyjne, realizacja w terminie 01.10.2020 – 31.12.2020, 2. Zadanie 2 – Rozwój firmy, w tym utrzymanie zatrudnienia, realizacja w terminie 01.01.2021 – 31.12.2021. Wnioskodawca składa tylko jeden wniosek w ramach konkursu. Wnioskodawca nie podlega wykluczeniu z ubiegania się o dofinansowa

Twój opis projektu

MiAby dodać zdjęcie, opis lub załączyć inne materiały dotyczące projektu, powinieneś wypełnić poniższy formularz. Po kliknięciu przycisku „wyślij” zostanie przesłana do Ciebie wiadomość e-mail z prośbą o potwierdzenie. Do przesłania formularza niezbędne jest zaakceptowanie Regulaminu Mapy Dotacji UE oraz zgoda na przetwarzanie danych osobowych. Materiały zostaną przesłane do redaktora serwisu, który po sprawdzeniu opublikuje je na stronie.

Dodaj zdjęcia project photos
Dodaj film lub prezentację project films
Opis projektu
Description of the project

Oświadczam, że zapoznałem się z Regulaminem Serwisu internetowego Mapa Dotacji UE i akceptuję jego postanowienia.

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych, wpisanych w formularzu kontaktowym, w celu udzielenia odpowiedzi na wiadomość. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1) (RODO), informuję, że:

1. administratorem danych osobowych przetwarzanych w Ministerstwie Funduszy i Polityki Regionalnej, z siedzibą pod adresem: ul. Wspólna 2/4 00-926 Warszawa, jest Minister Funduszy i Polityki Regionalnej;

2. dane osobowe przetwarzane będą w celu udzielenia odpowiedzi na wiadomość, na podstawie przepisów art. 6 ust. 1 lit. a) RODO;

3. dane osobowe mogą być udostępniane innym organom uprawnionym na podstawie stosownych przepisów do uzyskania danych;

4. w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje prawo: – żądania dostępu do treści swoich danych osobowych, ich sprostowania lub ograniczenia przetwarzania, – wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych osobowych, – cofnięcia zgody na przetwarzanie w dowolnym momencie, – wniesienia skargi do organu nadzorczego – Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych;

5. dane osobowe nie podlegają zautomatyzowanemu przetwarzaniu, w celu podejmowania decyzji, w tym profilowaniu;

6. dane kontaktowe do Inspektora ochrony danych w Ministerstwie Funduszy i Polityki Regionalnej: Inspektor Ochrony Danych, Ministerstwo Funduszy i Polityki Regionalnej, adres ul. Wspólna 2/4 00-926 Warszawa, adres e-mail: IOD@miir.gov.pl.