Przejdź do treści Kontakt Regulamin
UE logo
tytuł projektu

NOWA USŁUGA – NOWE MOŻLIWOŚCI – P.P.H.U. „KOMEX”

nazwa beneficjenta
ZBIGNIEW KOŁEK P.P.H.U. „KOMEX”
wartość projektu
1 297 668,20 zł
dofinansowanie z UE
999 667,86 zł
Województwo
łódzkie
Powiat
piotrkowski
program
Regionalny Program Operacyjny Województwa Łódzkiego na lata 2014-2020
działanie
2.3. Zwiększenie konkurencyjności MŚP
fundusz
Europejski Fundusz Rozwoju Regionalnego
perspektywa
2014 - 2020

Celem projektu jest utrzymanie się na rynku firmy (małego przedsiębiorcy), która w związku z pandemią straciła zainteresowanie oferowanymi usługami (stagnacja rynku występująca ze względu na obostrzenia dotyczące poruszania się ludności i zakazem prowadzenia niektórych działalności gospodarczych, obawy przed zachorowaniem ludności) poprzez wdrożenie przez przedsiębiorstwo nowych dla niej usług: produkcja mebli paczkowanych do samodzielnego montażu. Firma widzi realne szanse na utrzymanie się na rynku poprzez wdrożenie nowej linii produkcyjnej dotyczącej produkcji mebli paczkowanych do samodzielnego montażu. Działania te skutecznie przeciwdziałają negatywnym skutkom epidemii COVID – 19. Firma bez wsparcia będzie miała duże trudności w prowadzeniu działalności ze względu na znaczny spadek obrotów w ostatnich miesiącach i może wystąpić w przyszłości konieczność jej likwidacji. Ponadto wsparcie umożliwi utrzymanie bieżącego zatrudnienia (4 pracowników + Wnioskodawca). Dofinansowanie pozwoli wrócić do przychodów/obrotów, jakie przedsiębiorstwo osiągało przed wybuchem epidemii. Ponadto pozwoli rozszerzyć zaplecze technologiczne poprzez zakup niezbędnego zaplecza maszynowego, dzięki któremu firma będzie mogła świadczyć innowacyjne dla siebie usługi, których dotąd nie była w stanie świadczyć. Projekt realizowany będzie na terenie województwa łódzkiego, gminy Sulejów, wsi Poniatów, jednakże możliwość korzystania z usług mają osoby z całego województwa a nawet Polski. W związku z realizacją projektu zaplanowano koszty: – zakupu oklejarki; – zakupu pilarki panelowej; – zakupu centrum obróbczego, – zakupu wózka widłowego; – zakupu kabiny lakierniczej; – zakupu samochodu meblowego; – wynagrodzeń 4 pracowników i Wnioskodawcy. Wszystkie wyżej wymienione koszty są zasadne i umożliwiają pozostanie na rynku firmy, którą w wyniku pandemii COVID – 19 dotknęły straty finansowe. Projekt realizowany będzie w dwóch etapach i obejmie: 1. Zadanie 1 – Wyposażenie

Twój opis projektu

MiAby dodać zdjęcie, opis lub załączyć inne materiały dotyczące projektu, powinieneś wypełnić poniższy formularz. Po kliknięciu przycisku „wyślij” zostanie przesłana do Ciebie wiadomość e-mail z prośbą o potwierdzenie. Do przesłania formularza niezbędne jest zaakceptowanie Regulaminu Mapy Dotacji UE oraz zgoda na przetwarzanie danych osobowych. Materiały zostaną przesłane do redaktora serwisu, który po sprawdzeniu opublikuje je na stronie.

Dodaj zdjęcia project photos
Dodaj film lub prezentację project films
Opis projektu
Description of the project

Oświadczam, że zapoznałem się z Regulaminem Serwisu internetowego Mapa Dotacji UE i akceptuję jego postanowienia.

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych, wpisanych w formularzu kontaktowym, w celu udzielenia odpowiedzi na wiadomość. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1) (RODO), informuję, że:

1. administratorem danych osobowych przetwarzanych w Ministerstwie Funduszy i Polityki Regionalnej, z siedzibą pod adresem: ul. Wspólna 2/4 00-926 Warszawa, jest Minister Funduszy i Polityki Regionalnej;

2. dane osobowe przetwarzane będą w celu udzielenia odpowiedzi na wiadomość, na podstawie przepisów art. 6 ust. 1 lit. a) RODO;

3. dane osobowe mogą być udostępniane innym organom uprawnionym na podstawie stosownych przepisów do uzyskania danych;

4. w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje prawo: – żądania dostępu do treści swoich danych osobowych, ich sprostowania lub ograniczenia przetwarzania, – wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych osobowych, – cofnięcia zgody na przetwarzanie w dowolnym momencie, – wniesienia skargi do organu nadzorczego – Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych;

5. dane osobowe nie podlegają zautomatyzowanemu przetwarzaniu, w celu podejmowania decyzji, w tym profilowaniu;

6. dane kontaktowe do Inspektora ochrony danych w Ministerstwie Funduszy i Polityki Regionalnej: Inspektor Ochrony Danych, Ministerstwo Funduszy i Polityki Regionalnej, adres ul. Wspólna 2/4 00-926 Warszawa, adres e-mail: IOD@miir.gov.pl.