Promocja oraz internacjonalizacja oferty produktowej Redi Sp. z o.o.
SA 42799(2015/X) Przedmiotem projektu jest internacjonalizacja działalności oraz promocja marki firmy Redi Sp. z o.o. poprzez realizację zadań zgodnie z branżowym programem promocji IT/ICT. Wnioskodawca wybrał Zjednoczone Emiraty Arabskie jako perspektywiczny rynek poza unijny. Zakres rzeczowy przedmiotowego projektu obejmuje: 1. Udział w charakterze wystawcy w 8 imprezach targowo-wystawienniczych: Gamescom Kolonia 25-29.08.2020 r. i 2021 r; UK Games Expo Birmingham 29-31.05.2020 r i 2021 r.; Spiel Essen 2020, 22-25.10.2020 i 2021 r.; Pyrkon Festiwal Fantastyki, Poznań 08-10.05.2020 r. i 2021 r. 2. Organizację indywidualnej misji gospodarczej do Zjednoczonych Emiratów Arabskich, celem spotkania z potencjalnymi kontrahentami i prezentacji produktu. 3. Organizację 2 misji przyjazdowych dla kontrahentów z Rosji i Korei. 4. Zakup materiałów informacyjno-promocyjnych, w tym: katalogów, ulotek, wizytówek, promocja na GoogleAds, Facebook, oraz zakup gadżetów promocyjnych. 5. Zakup gotowych i zindywidualizowanych elementów zabudowy – panelu Marki Polskiej Gospodarki. Podczas realizacji wskazanych działań promocyjnych pracownicy Redi Sp.z o.o. prowadzić będą rozmowy oraz odbywać spotkania z potencjalnymi klientami celem zawierania nowych kontaktów biznesowych. W części nie objętej dotacją, przedmiotowy projekt będzie finansowany ze środków własnych Wnioskodawcy.
Your project description
To add a photo, description, specify a location or attach other materials about the project, you should fill out the form below. After clicking the “send” button, a message will be sent to you e-mail asking for confirmation. You must accept to submit the form. The EU Dot Map Guidelines and consent to the processing of personal data. materials will be sent to the editor of the site, who will publish it on the website after verification test.