Rozwój eksportu i promocja marki "Diamond CAR Garage" na rynkach zagranicznych.
SA 42799(2015/X) Przedmiotem projektu będzie promocja marki Diamond Car Garage oraz jej produktów na rynkach perspektywicznych. Spółka WIBO zajmuje się produkcją chemii samochodowej, handlem samochodami, transportem towarów oraz sprzedażą klimatyzacji wraz z usługą montażu. W projekcie wnioskodawca zamierza skupić się na promocji kosmetyków samochodowych, ponieważ ich szanse na podbicie rynków zagranicznych są bardzo wysokie: ich jakość równa się produktom z najwyższej półki segmentu, a pod kątem ceny są nawet o 50% tańsze od porównywalnych w segmencie premium chemii samochodowej. Działania branżowego programu promocji będą podzielone na dwa obszary eksportowe: dalekie i obszerne i chłonne rynki: Zjednoczonych Emiratów Arabskich, USA, Kanady i Japonii oraz na unijne rynki: Szwajcarii, Niemiec, Austrii i Francji. Przedsiębiorca zaplanował dwa etapy realizacji projektu. W pierwszym etapie wnioskodawca opracuje wielojęzyczne materiały promocyjne, przygotuje filmy promocyjne oraz dostosuje swoją stronę internetową. W drugim etapie, przedsiębiorca weźmie udział w targach branżowych na wymienionych rynkach perspektywicznych, a w ramach gospodarczych misji przyjazdowych będzie gościć kontrahentów z Niemiec, Szwajcarii, Czech i Ukrainy. Finansowanie projektu odbędzie się ze środków własnych wnioskodawcy.
Twój opis projektu
MiAby dodać zdjęcie, opis lub załączyć inne materiały dotyczące projektu, powinieneś wypełnić poniższy formularz. Po kliknięciu przycisku „wyślij” zostanie przesłana do Ciebie wiadomość e-mail z prośbą o potwierdzenie. Do przesłania formularza niezbędne jest zaakceptowanie Regulaminu Mapy Dotacji UE oraz zgoda na przetwarzanie danych osobowych. Materiały zostaną przesłane do redaktora serwisu, który po sprawdzeniu opublikuje je na stronie.