Polskie domy drewniane na zagranicznych rynkach
SA 42799(2015/X) Wnioskodawca jest producentem domów drewnianych. W ramach programu branżowego dla branży budowy i wykańczania budowli firma planuje promować domy drewniane, których jest producentem pod marką „sfpwood”. Działania z branżowego programu promocji będą prowadzone na następujących rynkach docelowych: 1) Stany Zjednoczone – wybrany rynek perspektywiczny 2) Kanada – wybrany rynek perspektywiczny 3) Francja 4) Niemcy Wnioskodawca planuje ponieść wydatki na następujące działania: 1) Udział w 2 imprezach targowych w charakterze wystawcy: w Niemczech i we Francji (obie imprezy ze stoiskiem narodowym) 2) Udział w 2 wyjazdowych misjach gospodarczych: 1 misja do Kanady, 1 misja do USA 3) Realizacja dodatkowych działań informacyjno-promocyjnych. Dzięki wymienionym wyżej działaniom Wnioskodawca wejdzie na wybrany rynek perspektywiczny – amerykański i kanadyjski oraz zwiększy sprzedaż eksportową. Realizacja projektu pozytywnie wpłynie na rozwój firmy, która ugruntuje swoją pozycję na rynkach zagranicznych. Projekt przyczyni się także do pozytywnego postrzegania polskich przedsiębiorców na arenie międzynarodowej oraz pozwoli na promocję polskiej gospodarki, branży budowlanej i dobrego polskiego rzemiosła na rynkach zagranicznych.
Twój opis projektu
MiAby dodać zdjęcie, opis lub załączyć inne materiały dotyczące projektu, powinieneś wypełnić poniższy formularz. Po kliknięciu przycisku „wyślij” zostanie przesłana do Ciebie wiadomość e-mail z prośbą o potwierdzenie. Do przesłania formularza niezbędne jest zaakceptowanie Regulaminu Mapy Dotacji UE oraz zgoda na przetwarzanie danych osobowych. Materiały zostaną przesłane do redaktora serwisu, który po sprawdzeniu opublikuje je na stronie.