Przejdź do treści Kontakt Regulamin
UE logo
tytuł projektu

ZWIĘKSZENIE CYFROWEJ DOSTĘPNOŚCI I UŻYTECZNOŚCI INFORMACJI SEKTORA PUBLICZNEGO POPRZEZ STWORZENIE APLIKACJI DLA TŁUMACZY PRZYSIĘGŁYCH I ICH KLIENTÓW

nazwa beneficjenta
FLIPBIT SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
wartość projektu
673 951,00 zł
dofinansowanie z UE
542 627,23 zł
Województwo
projekt ogólnopolski
Powiat
program
Program Operacyjny Polska Cyfrowa
działanie
2.4. Tworzenie usług i aplikacji wykorzystujących e-usługi publiczne i informacje sektora publicznego
fundusz
Europejski Fundusz Rozwoju Regionalnego
perspektywa
2014 - 2020

W wyniku realizacji projektu powstanie jedna nowa usługa – aplikacja ułatwiająca kontakty i współpracę pomiędzy tłumaczami przysięgłymi i ich klientami. Aplikacja będzie umożliwiała wykorzystanie danych w bazie w sposób przynoszący znaczące korzyści zarówno dla tłumaczy przysięgłych, jak i dla ich klientów. W ramach e-usługi dostępne będą następujące funkcjonalności:- Wyszukiwarka tłumaczy- Baza danych tłumaczy przysięgłych- Panel zarządzania tłumacza- Panel zarządzania klienta- Moduł komunikacji pomiędzy klientami, a tłumaczami przysięgłymi Powstanie dostępny przez aplikację i serwis webowy portal dla tłumaczy przysięgłych, przy pomocy którego ich potencjalni klienci będą mogli wyszukać odpowiedniego tłumacza, zamówić u niego usługę i dokonać płatności. Powstanie nowoczesny kanał bezpośredniej komunikacji tłumaczy przysięgłych z klientami zarówno prywatnymi, jak i instytucjonalnymi. Narzędzie pozwoli klientom na sprawne odnalezienie najbardziej odpowiedniego do ich potrzeb tłumacza (język, specjalizacja, lokalizacja, dostępność i terminy itd.) oraz na przeprowadzenie pełnego procesu realizacji usługi. Klient zdecydowanie łatwiej i szybciej dotrze do tłumacza gotowego zrealizować dane zlecenia, natomiast tłumacz otrzymywał będzie zapytania pasujące do profilu jego usług. Elementem projektu będzie również umożliwienie przesyłania dokumentów opatrzonych podpisem elektronicznym w miejsce dokumentów papierowych.Innym celem projektu będzie propagowanie wykorzystania e-podpisów przez tłumaczy i ich klientów. Obecnie narzędzia te wykorzystywane są bardzo rzadko. Tłumaczenia wykonywane są w formie papierowej, co oprócz konieczności zużycia papieru wiąże się z koniecznością dostarczenia dokumentów fizycznie do klienta, jak również klient później zmuszony jest do dostarczenia dokumentów fizycznie do instytucji wymagających tych dokumentów. Generuje to koszty środowiskowe związane z transportem dokumentów (osobisty odbiór dokumentów, przesyłka pocztowa, kurierska itd

Twój opis projektu

MiAby dodać zdjęcie, opis lub załączyć inne materiały dotyczące projektu, powinieneś wypełnić poniższy formularz. Po kliknięciu przycisku „wyślij” zostanie przesłana do Ciebie wiadomość e-mail z prośbą o potwierdzenie. Do przesłania formularza niezbędne jest zaakceptowanie Regulaminu Mapy Dotacji UE oraz zgoda na przetwarzanie danych osobowych. Materiały zostaną przesłane do redaktora serwisu, który po sprawdzeniu opublikuje je na stronie.

Dodaj zdjęcia project photos
Dodaj film lub prezentację project films
Opis projektu
Description of the project

Oświadczam, że zapoznałem się z Regulaminem Serwisu internetowego Mapa Dotacji UE i akceptuję jego postanowienia.

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych, wpisanych w formularzu kontaktowym, w celu udzielenia odpowiedzi na wiadomość. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1) (RODO), informuję, że:

1. administratorem danych osobowych przetwarzanych w Ministerstwie Funduszy i Polityki Regionalnej, z siedzibą pod adresem: ul. Wspólna 2/4 00-926 Warszawa, jest Minister Funduszy i Polityki Regionalnej;

2. dane osobowe przetwarzane będą w celu udzielenia odpowiedzi na wiadomość, na podstawie przepisów art. 6 ust. 1 lit. a) RODO;

3. dane osobowe mogą być udostępniane innym organom uprawnionym na podstawie stosownych przepisów do uzyskania danych;

4. w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje prawo: – żądania dostępu do treści swoich danych osobowych, ich sprostowania lub ograniczenia przetwarzania, – wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych osobowych, – cofnięcia zgody na przetwarzanie w dowolnym momencie, – wniesienia skargi do organu nadzorczego – Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych;

5. dane osobowe nie podlegają zautomatyzowanemu przetwarzaniu, w celu podejmowania decyzji, w tym profilowaniu;

6. dane kontaktowe do Inspektora ochrony danych w Ministerstwie Funduszy i Polityki Regionalnej: Inspektor Ochrony Danych, Ministerstwo Funduszy i Polityki Regionalnej, adres ul. Wspólna 2/4 00-926 Warszawa, adres e-mail: IOD@miir.gov.pl.