Przejdź do treści Kontakt Regulamin
UE logo
tytuł projektu

APLIKACJA RATOWNIK - SYSTEM DO ZARZĄDZANIA AKCJAMI RATOWNICZYMI I POSZUKIWAWCZYMI.

nazwa beneficjenta
PAGA SOLUTIONS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
wartość projektu
1 005 567,54 zł
dofinansowanie z UE
831 825,80 zł
Województwo
projekt ogólnopolski
Powiat
program
Program Operacyjny Polska Cyfrowa
działanie
2.4. Tworzenie usług i aplikacji wykorzystujących e-usługi publiczne i informacje sektora publicznego
fundusz
Europejski Fundusz Rozwoju Regionalnego
perspektywa
2014 - 2020

Przedmiotem projektu jest opracowanie i realizacja nowej e-usługi Aplikacja Ratownik – systemu do zarządzania akcjami ratowniczymi i poszukiwawczymi, do wykorzystania w codziennej pracy służb ratowniczych w Polsce. Zostanie ona udostępniona służbie ratowniczej GOPR jako SaaS, będzie złożona z pierwszej na rynku polskim aplikacji mobilnej dedykowanej dla ratowników biorących udział w akcjach oraz części serwerowej obsługiwanej przez ratowników dyżurnych przez witrynę desktopową. Decyzjom podejmowanym na poziomie ratownika kierującego akcją po stronie serwerowej będzie odpowiadała, odpowiednia, automatyczna prezentacja po stronie aplikacji mobilnej. Wnioskodawca nie będzie potrzebny do świadczenia usług. Głównym celem projektu jest poprawa bezpieczeństwa zdrowia i życia turystów oraz mieszkańców regionów górskich, w tym osób z niepełnosprawnością poprzez wdrożenie aplikacji Ratownik do stałej działalności GOPR pozwalającej na efektywne zarządzanie akcjami ratowniczymi i poszukiwawczymi. Bezpośrednią grupą docelową projektu jest Górskie Ochotnicze Pogotowie Ratunkowe, a pośrednią złożoną grupą docelową są turyści odwiedzający województwa: dolnośląskie, opolskie, śląskie, małopolskie, podkarpackie oraz mieszkańcy tych województw. W ramach aplikacji Ratownik zaprojektowano 4 e-usługi odpowiadające na potrzeby ratowników oraz wszystkich osób, którym udzielają oni pomocy w sytuacji zagrożenia życia lub zdrowia oraz założono integrację aplikacji z już wykorzystywanymi przez GOPR e-usługami: aplikacją Ratunek i e-usługą publiczna GOPR24 oraz nowe wykorzystanie ISP: mapy geoportal i komunikaty lawinowe ze strony www.gopr.pl: 1. zarządzanie akcją ratowniczą, 2. zarządzanie akcją poszukiwawczą, 3. planowanie pracy ratowników, 4. komunikaty lawinowe. Aplikacja wraz z e-usługami odpowiada na następujące potrzeby: 1. ze strony GOPR: dokładnej informacji o lokalizacji dostępnych ratowników (ograniczony czas w którym można uratować życie ludzkie i ograniczone zasoby kadrowe) oraz z

Twój opis projektu

MiAby dodać zdjęcie, opis lub załączyć inne materiały dotyczące projektu, powinieneś wypełnić poniższy formularz. Po kliknięciu przycisku „wyślij” zostanie przesłana do Ciebie wiadomość e-mail z prośbą o potwierdzenie. Do przesłania formularza niezbędne jest zaakceptowanie Regulaminu Mapy Dotacji UE oraz zgoda na przetwarzanie danych osobowych. Materiały zostaną przesłane do redaktora serwisu, który po sprawdzeniu opublikuje je na stronie.

Dodaj zdjęcia project photos
Dodaj film lub prezentację project films
Opis projektu
Description of the project

Oświadczam, że zapoznałem się z Regulaminem Serwisu internetowego Mapa Dotacji UE i akceptuję jego postanowienia.

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych, wpisanych w formularzu kontaktowym, w celu udzielenia odpowiedzi na wiadomość. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1) (RODO), informuję, że:

1. administratorem danych osobowych przetwarzanych w Ministerstwie Funduszy i Polityki Regionalnej, z siedzibą pod adresem: ul. Wspólna 2/4 00-926 Warszawa, jest Minister Funduszy i Polityki Regionalnej;

2. dane osobowe przetwarzane będą w celu udzielenia odpowiedzi na wiadomość, na podstawie przepisów art. 6 ust. 1 lit. a) RODO;

3. dane osobowe mogą być udostępniane innym organom uprawnionym na podstawie stosownych przepisów do uzyskania danych;

4. w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje prawo: – żądania dostępu do treści swoich danych osobowych, ich sprostowania lub ograniczenia przetwarzania, – wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych osobowych, – cofnięcia zgody na przetwarzanie w dowolnym momencie, – wniesienia skargi do organu nadzorczego – Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych;

5. dane osobowe nie podlegają zautomatyzowanemu przetwarzaniu, w celu podejmowania decyzji, w tym profilowaniu;

6. dane kontaktowe do Inspektora ochrony danych w Ministerstwie Funduszy i Polityki Regionalnej: Inspektor Ochrony Danych, Ministerstwo Funduszy i Polityki Regionalnej, adres ul. Wspólna 2/4 00-926 Warszawa, adres e-mail: IOD@miir.gov.pl.