Przejdź do treści Kontakt Regulamin
UE logo
tytuł projektu

Opracowanie innowacyjnego systemu komunikacji jako odpowiedź przedsiębiorstwa na negatywne skutki epidemii COVID-19

nazwa beneficjenta
GENERAL OFFICE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
wartość projektu
1 399 255,00 zł
dofinansowanie z UE
998 070,00 zł
Województwo
łódzkie
Powiat
zgierski
program
Regionalny Program Operacyjny Województwa Łódzkiego na lata 2014-2020
działanie
2.3. Zwiększenie konkurencyjności MŚP
fundusz
Europejski Fundusz Rozwoju Regionalnego
perspektywa
2014 - 2020

W ramach projektu Wnioskodawca zamierza opracować, a następnie wdrożyć na rynek platformę internetową umożliwiającą częściowe zautomatyzowanie procesu kadrowo-księgowego w przedsiębiorstwach. Pośrednim celem jest przeniesienie działalności do Internetu, tak żeby jak najwięcej procesów mogło odbywać się w formie zdalnej – formie która zyskała szczególnie na znaczeniu w dobie obecnej pandemii SARS-CoV-2. Realizacji projektu towarzyszyć będą ponadto wydatki związane z wdrożeniem nowego produktu na rynek takie jak: zakup warstwy back-end i front-end platformy, opracowanie aplikacji mobilnej. Istotnym elementem projektu będzie ponadto poniesienie wydatków na cyberbezpieczeństwo oraz marketing, który pozwoli uplasować projekt Wnioskodawcy na rynku. Projekt stanowi odpowiedź Przedsiębiorstwa na negatywną sytuację rynkową spowodowaną stanem epidemii, która przyczyniła się spadku obrotów) w wysokości 100%. Realizacja projektu pozwoli mikroprzedsiębiorstwu na utworzenie nowych miejsc pracy. Tym samym projekt nie tylko wspomoże społeczeństwo w kwestii zaoferowania usług księgowych w czasach pandemii, ale również przyczyni się do utrzymania oraz wzrostu poziomu zatrudnienia. Konsekwentna realizacja projektu umożliwi firmie przeciwdziałanie spadkowi sprzedaży, a także pomoże przetrwać trudną sytuację gospodarczą spowodowaną pandemią. Dodatkowo Wnioskodawca, nie zapominając w obliczu pandemii o środowisku naturalnym, planuje zastosowanie technologii informacyjno-komunikacyjnych w celu cyfryzacji całej dokumentacji projektu oraz umożliwienie wszystkim pracującym nad projektem wykonywanie obowiązków z domu. Tym samym zaoszczędzona zostanie pokaźna ilość papieru, a emisje CO2 spowodowane używaniem środków transportu przez pracowników zostaną zredukowane.

Twój opis projektu

MiAby dodać zdjęcie, opis lub załączyć inne materiały dotyczące projektu, powinieneś wypełnić poniższy formularz. Po kliknięciu przycisku „wyślij” zostanie przesłana do Ciebie wiadomość e-mail z prośbą o potwierdzenie. Do przesłania formularza niezbędne jest zaakceptowanie Regulaminu Mapy Dotacji UE oraz zgoda na przetwarzanie danych osobowych. Materiały zostaną przesłane do redaktora serwisu, który po sprawdzeniu opublikuje je na stronie.

Dodaj zdjęcia project photos
Dodaj film lub prezentację project films
Opis projektu
Description of the project

Oświadczam, że zapoznałem się z Regulaminem Serwisu internetowego Mapa Dotacji UE i akceptuję jego postanowienia.

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych, wpisanych w formularzu kontaktowym, w celu udzielenia odpowiedzi na wiadomość. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1) (RODO), informuję, że:

1. administratorem danych osobowych przetwarzanych w Ministerstwie Funduszy i Polityki Regionalnej, z siedzibą pod adresem: ul. Wspólna 2/4 00-926 Warszawa, jest Minister Funduszy i Polityki Regionalnej;

2. dane osobowe przetwarzane będą w celu udzielenia odpowiedzi na wiadomość, na podstawie przepisów art. 6 ust. 1 lit. a) RODO;

3. dane osobowe mogą być udostępniane innym organom uprawnionym na podstawie stosownych przepisów do uzyskania danych;

4. w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje prawo: – żądania dostępu do treści swoich danych osobowych, ich sprostowania lub ograniczenia przetwarzania, – wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych osobowych, – cofnięcia zgody na przetwarzanie w dowolnym momencie, – wniesienia skargi do organu nadzorczego – Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych;

5. dane osobowe nie podlegają zautomatyzowanemu przetwarzaniu, w celu podejmowania decyzji, w tym profilowaniu;

6. dane kontaktowe do Inspektora ochrony danych w Ministerstwie Funduszy i Polityki Regionalnej: Inspektor Ochrony Danych, Ministerstwo Funduszy i Polityki Regionalnej, adres ul. Wspólna 2/4 00-926 Warszawa, adres e-mail: IOD@miir.gov.pl.