Strategia wejścia na rynek zagraniczny firmy Alutrast Grzegorz Roszkowski
Niniejszy projekt polega na stworzeniu strategii wejścia na rynek zagraniczny firmy Alutrast Grzegorz Roszkowski. Celem projektu jest przygotowanie strategii wejścia pod konkretne rynki zagraniczne – Niemcy, Francja i Szwecja jako najbardziej obiecujące pod kątem produktów oferowanych przez przedsiębiorstwo. Firma ALUTRAST to producent ślusarki aluminiowej, wykorzystywanej w budynkach wielorodzinnych, użyteczności publicznej, lokalach usługowych oraz w budownictwie jednorodzinnym. W swojej rozbudowanej ofercie firma posiada systemy okienne, drzwiowe, przeciwpożarowe, fasadowe, witryny i ogrody zimowe, które chciałaby wprowadzić na nowe perspektywiczne rynki zagraniczne celem dywersyfikacji źródeł przychodów firmy i rozproszenia ryzyka związanego z zależnością od koniunktury gospodarczej w Polsce. W przedmiotowym projekcie założono następujące zadania: – Analizę przedsiębiorstwa pod kątem potencjału wyjścia na rynki zagraniczne. – Analizę i wybór produktu/usługi pod kątem wprowadzenia na rynki zagraniczne. – Cele strategiczne oraz kluczowe działania. – Rekomendację konkretnych działań zaplanowanych do osiągnięcia wskazanych celów. – Budżet i harmonogram działań na wskazanych rynkach docelowych. – Business model canvas. – Wskazanie możliwości pozyskania zewnętrznych źródeł finansowania proponowanych działań. Wskaźniki produktu wybrane w projekcie dotyczą: liczby przedsiębiorstw otrzymujących wsparcie, liczby przedsiębiorstw otrzymujących dotacje, inwestycji prywatnych uzupełniających wsparcie publiczne dla przedsiębiorstw, liczby przedsiębiorstw wspartych w zakresie doradztwa specjalistycznego. Produktem końcowym wytworzonym w trakcie realizacji projektu będzie dokument opisujący strategię wejścia na rynek zagraniczny firmy Alutrast. Dzięki strategii firma będzie przygotowana do wejścia na nowe rynki, na których będzie oferować swoje produkty. Na potrzeby rynku zagranicznego produkcja oferowanych produktów będzie realizowana przez pracowników firmy w woj. podlaskim
Twój opis projektu
MiAby dodać zdjęcie, opis lub załączyć inne materiały dotyczące projektu, powinieneś wypełnić poniższy formularz. Po kliknięciu przycisku „wyślij” zostanie przesłana do Ciebie wiadomość e-mail z prośbą o potwierdzenie. Do przesłania formularza niezbędne jest zaakceptowanie Regulaminu Mapy Dotacji UE oraz zgoda na przetwarzanie danych osobowych. Materiały zostaną przesłane do redaktora serwisu, który po sprawdzeniu opublikuje je na stronie.