Przejdź do treści Kontakt Regulamin
UE logo
tytuł projektu

Gmina Sokoły wspiera Maluchy! - utworzenie Klubu Dziecięcego w Sokołach

nazwa beneficjenta
GMINA SOKOŁY
wartość projektu
1 204 392,00 zł
dofinansowanie z UE
1 023 733,20 zł
Województwo
podlaskie
Powiat
wysokomazowiecki
program
Regionalny Program Operacyjny Województwa Podlaskiego na lata 2014-2020
działanie
2.2. Działania na rzecz równowagi praca – życie
fundusz
Europejski Fundusz Społeczny
perspektywa
2014 - 2020

Celem gł. proj. jest zwiększenie aktywności zawodowej wśród 20 os.(18K;2M) sprawujących opiekę nad dziećmi do lat 3 poprzez stworzenie 20 nowych miejsc opieki nad dziećmi do lat 3 w Klubie Dziecięcym w Gm. Sokoły (woj. podlaskim) w okresie 1 czerwca 2021 do czerwca 2023r. W ramach proj. realiz. będą 2 zadania: 1. Utworzenie 20 miejsc opieki nad dziećmi do lat 3 w Klubie Dziecięcym w Sokołach w okresie VI-IX.2021r. w wyniku przeprowadzenia niezbędnych prac remontowo-adaptacyjnych oraz zakupu wyposażenia. 2. Bieżące funkcjonowanie nowoutworzonego Klubu Dziecięcego w Kroczewie w okr. X.2021-VI.2023r. poprzez zatrudnienie personelu klubu (4 opiekunki, pomoc opiekunek, personel obsługowy) oraz zapewnienie wyżywienia i utrzymania lokalu. Grupę doc. proj. stanowić będzie 20 osób (18K) w wieku aktywności zawodowej (pow. 18 r.ż.) sprawujące opiekę nad dzieckiem do lat 3 z Gm. Sokoły. Gł. problemy na które odpowiada cel gł. proj.: – brak miejsc opieki nad dziećmi do lat 3w Gm. Sokoły; – brak możliwości powrotu na rynek pracy, w szczegól. K, które z uwagi na opiekę nad dzieckiem, pozostają w domu; Realizacja proj. przyczyni się w szczegól. do: – powrotu na rynek pracy i rozwoju zawodowego os. pozostających obecnie w domu z uwagi na opiekę nad dziećmi do lat 3, co w szczególności dot. kobiet, – w przypadku os. pracujących przyczyni się do pozostania na rynku pracy i dalszego rozwoju zawodowego przez rodziców dzieci do lat 3, dzięki zapewnieniu miejsca opieki w Klubie Dziecięcym. Gł. rezultaty, które zostaną osiągnięte: – licz. os., które powróciły na rynek pracy po przerwie związanej z urodzeniem/ wychowaniem dziecka lub utrzymały zatrudnienie, po opuszczeniu progr. 10. – licz. os. pozostających bez pracy, które znalazły pracę lub poszukują pracy po opuszczeniu progr. 10. – licz. funkcjonujących miejsc opieki nad dziećmi do lat 3 – 20. W ramach konkursu działania 2.2 Wnioskodawca składa 1 wniosek o dof.

Twój opis projektu

MiAby dodać zdjęcie, opis lub załączyć inne materiały dotyczące projektu, powinieneś wypełnić poniższy formularz. Po kliknięciu przycisku „wyślij” zostanie przesłana do Ciebie wiadomość e-mail z prośbą o potwierdzenie. Do przesłania formularza niezbędne jest zaakceptowanie Regulaminu Mapy Dotacji UE oraz zgoda na przetwarzanie danych osobowych. Materiały zostaną przesłane do redaktora serwisu, który po sprawdzeniu opublikuje je na stronie.

Dodaj zdjęcia project photos
Dodaj film lub prezentację project films
Opis projektu
Description of the project

Oświadczam, że zapoznałem się z Regulaminem Serwisu internetowego Mapa Dotacji UE i akceptuję jego postanowienia.

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych, wpisanych w formularzu kontaktowym, w celu udzielenia odpowiedzi na wiadomość. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1) (RODO), informuję, że:

1. administratorem danych osobowych przetwarzanych w Ministerstwie Funduszy i Polityki Regionalnej, z siedzibą pod adresem: ul. Wspólna 2/4 00-926 Warszawa, jest Minister Funduszy i Polityki Regionalnej;

2. dane osobowe przetwarzane będą w celu udzielenia odpowiedzi na wiadomość, na podstawie przepisów art. 6 ust. 1 lit. a) RODO;

3. dane osobowe mogą być udostępniane innym organom uprawnionym na podstawie stosownych przepisów do uzyskania danych;

4. w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje prawo: – żądania dostępu do treści swoich danych osobowych, ich sprostowania lub ograniczenia przetwarzania, – wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych osobowych, – cofnięcia zgody na przetwarzanie w dowolnym momencie, – wniesienia skargi do organu nadzorczego – Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych;

5. dane osobowe nie podlegają zautomatyzowanemu przetwarzaniu, w celu podejmowania decyzji, w tym profilowaniu;

6. dane kontaktowe do Inspektora ochrony danych w Ministerstwie Funduszy i Polityki Regionalnej: Inspektor Ochrony Danych, Ministerstwo Funduszy i Polityki Regionalnej, adres ul. Wspólna 2/4 00-926 Warszawa, adres e-mail: IOD@miir.gov.pl.