Przejdź do treści Kontakt Regulamin
UE logo
tytuł projektu

Dzienny Dom Pomocy i domowe usługi opiekuńcze w powiecie leskim.

kategoria
nazwa beneficjenta
CARITAS DIECEZJI RZESZOWSKIEJ
wartość projektu
1 978 737,00 zł
dofinansowanie z UE
1 681 926,45 zł
Województwo
podkarpackie
Powiat
leski
program
Regionalny Program Operacyjny Województwa Podkarpackiego na lata 2014-2020
działanie
8.3. Zwiększenie dostępu do usług społecznych i zdrowotnych
fundusz
Europejski Fundusz Społeczny
perspektywa
2014 - 2020

Celem projektujest zwiększenie dostępności usług społ. dla 39 osób starszych (60+) i potrzebujących wsparcia w codziennym funkcj. (OP), w tym osób zniepełnosprawnością, zagrożonych ubóstwem lub wykluczeniem społ. i wsparcie 9 opiekunów faktycznych (OF), czyli osób pełniących funkcje opiekuńczewobec OP, poprzez rozwój środowiskowych form pomocy (DDP) i wsparcie OF w opiece domowej, na terenie powiatu leskiego, w okresie01.01.2022-30.09.2023.Grupa docelowa:39 OS (60+) i OP wsparcia w codziennym funkcj. (OP), objętych usł. opiekuńcz., w tym: 30 w Dziennym Domu Pomocy i 9 w miejscuzamiesz. oraz 9 OF, pełniących funkcje opiekuńcze wobec OP, z terenu pow. leskiego.Główne zadania,które zostaną zrealizowane w ramach projektu:1) Dzienny Dom Pomocy w Myczkowcach – zad. obejmuje świadczenie opieki dla 30 osób, w ramach DDP, który będzie funkcj przez cały rok, we wszystkiedni robocze, co najmniej 8 godz. dziennie, w godz. dostosowanych do potrzeb UP i ich rodzin. Świadczenia zapewnione: dowóz, opieka, terapia zajęciowa,warsztaty rękodzielnicze, muzyczne, usprawniające, fizjoterapia, pomoc prawna i psycholog., 2 posiłki dziennie, org. spotkań okolicznośc. oraz imprezkultur.-rekreac2) Domowe usługi opiekuńcze – zad. obejmuje świadcz. zindywidualizowanych usł. opiek. w miejscu zamieszk. dla OP, wykonywane przez os. zprzygotowaniem zawod. oraz szkolenie dla OF w zakresie udzielania pierwszej pomocy przedmed.Główne rezultaty P:- aktywizacja 39 OP w zakresie sprawności fiz. i społ,- świadczenie 8-godzinnej opieki nad 30 OP, obejmującej: usługi opiek./asystenckie, fizjoterapię, usprawnianie, terapię zajęciową, porady prawne, psycholog.,wyżywienie, dowóz, rekreację – świadczenie usł. opiekuńczych dla 9 OP w miejscu zamieszkania, przez 3 opiekunów środ.,- podniesienie kompetencji z zakresu pierwszej pomocy dla 9 OF, poprawiające bezpieczeń. OP pozostających pod ich opieką,- przeciwdziałanie wykluczeniu społ. 9 OF, dzięki wsparciu w świadczeniu usł. społ. dla ich podopiecznych.

Twój opis projektu

MiAby dodać zdjęcie, opis lub załączyć inne materiały dotyczące projektu, powinieneś wypełnić poniższy formularz. Po kliknięciu przycisku „wyślij” zostanie przesłana do Ciebie wiadomość e-mail z prośbą o potwierdzenie. Do przesłania formularza niezbędne jest zaakceptowanie Regulaminu Mapy Dotacji UE oraz zgoda na przetwarzanie danych osobowych. Materiały zostaną przesłane do redaktora serwisu, który po sprawdzeniu opublikuje je na stronie.

Dodaj zdjęcia project photos
Dodaj film lub prezentację project films
Opis projektu
Description of the project

Oświadczam, że zapoznałem się z Regulaminem Serwisu internetowego Mapa Dotacji UE i akceptuję jego postanowienia.

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych, wpisanych w formularzu kontaktowym, w celu udzielenia odpowiedzi na wiadomość. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1) (RODO), informuję, że:

1. administratorem danych osobowych przetwarzanych w Ministerstwie Funduszy i Polityki Regionalnej, z siedzibą pod adresem: ul. Wspólna 2/4 00-926 Warszawa, jest Minister Funduszy i Polityki Regionalnej;

2. dane osobowe przetwarzane będą w celu udzielenia odpowiedzi na wiadomość, na podstawie przepisów art. 6 ust. 1 lit. a) RODO;

3. dane osobowe mogą być udostępniane innym organom uprawnionym na podstawie stosownych przepisów do uzyskania danych;

4. w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje prawo: – żądania dostępu do treści swoich danych osobowych, ich sprostowania lub ograniczenia przetwarzania, – wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych osobowych, – cofnięcia zgody na przetwarzanie w dowolnym momencie, – wniesienia skargi do organu nadzorczego – Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych;

5. dane osobowe nie podlegają zautomatyzowanemu przetwarzaniu, w celu podejmowania decyzji, w tym profilowaniu;

6. dane kontaktowe do Inspektora ochrony danych w Ministerstwie Funduszy i Polityki Regionalnej: Inspektor Ochrony Danych, Ministerstwo Funduszy i Polityki Regionalnej, adres ul. Wspólna 2/4 00-926 Warszawa, adres e-mail: IOD@miir.gov.pl.